تردد مسافران نوروزی درمحور‌های مواصلاتی استان اصفهان در مقایسه با اسفند سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 20 March 2023

رییس پلیس راه استان اصفهان گفت: از ۲۴ اسفند تاکنون تردد مسافران نوروزی از محور‌های مواصلاتی استان در مقایسه با سال گذشته ۵ درصد افزایش یافته و احتمال افزایش این آمار نیز در روز‌های آینده دور از انتظار نیست.
سرهنگ اصغر زارع با بیان اینکه تمامی محور‌های استان هم اکنون باز و تردد وسایل نقلیه روان است، افزود: اصفهان -بهارستان، اصفهان -زرین شهر و اصفهان -مورچه خورت از محور‌های پر تردد استان در آستانه‌ی نوروز ۱۴۰۲ گزارش شده است .
وی گفت: در این مدت آمار فوتی جاده‌های استان ۵ درصد و مجروحان تصادفات ۷۰ درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس راه استان به مسافران توصیه کرد: در سفر‌ها مراقب خواب آلودگی و ۳۰ کیلومتری شهر‌ها که بیشترین تصادفات را در بر دارد، باشند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان نیز گفت: به رانندگان توصیه می‌کنیم که دست‌کم پس از هر ۲ ساعت رانندگی در مجتمع‌های خدماتی و ایستگاه‌های امنیت و سلامت در استان توقف و حدود ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
فرزاد دادخواه با اشاره به اینکه اصفهان به عنوان چهار راه ترانزیتی در مرکز کشور قرار دارد، اظهار امیدواری کرد: با همکاری عوامل ناوگان عمومی حمل‌ونقل جاده‌ای شامل رانندگان، مالکان و شرکت‌های مسافربری خدمات شایسته‌ای به مسافران نوروزی ارائه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار