مسئول بسیج حقوقدانان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام بیان داشت : ۲۳ گروه جهادی در بسیج حقوقدانان ساماندهی شده است که در این رزمایش قریب ۱۰ گروه جهادی در شهرستان های ایلام ، مهران ، چرداول ، ملکشاهی و چوار در ایام نوروز به مردم خدمات رسانی می کنند.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ 22 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ منوچهر ملکی افزود : ۱۰ گروه جهادی بسیج حقوقدانان در ایام نوروز و دهه اول ماه رمضان به مردم خدمات رسانی می کنند. 

وی گفت : قرارگاه جهادی بسیج حقوقدانان سپاه استان ایلام با مشارکت مراکز حقوقی و قضایی تشکیل شده و در راستای تداوم نهضت کمک مومنانه بنا داریم با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت ها و همکاری با نهادهای مردمی، خیریه ها، وکلا و حقوقدانان با حضور در مناطق محروم شهری و روستایی، زندان ها، مساجد و بقاع متبرکه خدمات رسانی کنیم.

 سرهنگ ملکی گفت : اقدامات تخصصی از قبیل آزادسازی زندانیان معسر، ایجاد صلح و سازش و اخذ رضایت، انجام  مشاوره حقوقی و ارائه وکالت رایگان، برگزاری اردوهای جهادی در زندان ها، پیگیری رفع موانع حقوقی و قضایی مراکز تولیدی، برگزاری کارگاه های آموزش همگانی حقوق، پیگیری و مطالبه گری صیانت از حقوق عامه از برنامه های اصلی این رزمایش است./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار