رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبر داد؛
رئیس پلیس راه کرمانشاه از آمادگی پلیس راه کرمانشاه برای ارائه خدمات ترافیکی به مسافران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵ 21 March 2023

به گزارش تابناک کرمانشاه، سرهنگ کیخسرو دستغیب اظهار کرد: پلیس راه استان در حوزه‌های مختلف مانند اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، خدمات صدور دفترچه، آموزش فرهنگ ترافیک و اطلاع رسانی، رسیدگی فوری به تصادفات، اعمال محدودیت‌های تردد، حضور شبانه روزی تیم‌های گشتی خدمات خود را ارائه می‌کند.

وی افزود: به صورت شبانه روزی تعداد ۹۲ تیم به صورت محسوس و نامحسوس و گشت‌های ویژه بزرگراه سازماندهی و به تمام محورهای اصلی و فرعی و روستایی استان اعزام می‌شوند و با رانندگانی که با ارتکاب تخلف امنیت تردد سایرین را با خطر مواجه کنند قاطعانه برخورد خواهند کرد.

دستغیب ادامه داد: نظارت بر ناوگان حمل بار و مسافر، پایش وضعیت راه‌ها و ترددها، استفاده از سامانه‌های هوشمند ترافیکی، مجهز بودن کارکنان به دست افزارهای برخط و دوربین البسه، ارتباط مستمر با دیگر دستگاه‌های خدمات رسان از دیگر تمهیدات پلیس راه در طرح نوروزی است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در پایان عنوان کرد: پلیس راه استان در طول سفرهای نوروزی در کنار مردم و آماده ارائه خدمات خود است و در این رابطه هموطنان می‌توانند از طریق شماره تماس ۱۱۰ و همچنین ۰۸۳۳۷۲۲۴۶۹۷ ستاد پلیس راه استان خدمات ترافیکی مورد نیاز خود را اعلام تا در کمترین زمان به آنان رسیدگی گردد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار