کد خبر: ۱۰۹۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶ 21 March 2023

رییس پلیس راه مازندران گفت: برخورد ۲ خودرو سبک سواری در مسیر آمل به بابل محدوده علی‌آباد هفت مصدوم برجا گذاشت.

سرهنگ یدالله جهان تاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر این حادثه که حوالی ساعت ۱۰ صبح امروز به وقوع پیوست، رانندگان و سرنشینان این خودروهای سبک سواری مصدوم و به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شدند.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی ترددها در جاده های مازندران در ۲۴ ساعت اخیر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، وضعیت ترافیک خودرو در مسیرهای منتهی به این استان در جاده هراز، آزاد راه تهران شمال را در زمان حاضر سنگین اعلام کرد.

رییس پلیس راه مازندران با اشاره به یک طرفه شدن جاده کندوان به سبب حجم ورود مسافر به استان، گفت: وضعیت ترافیک خودرو در مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران شمال حدفاصل تونل شماره ۱۵ تا انتهای مسیر را نیز سنگین و در مسیر جنوب به شمال محور هراز در محدوده پلور، ترافیک خودرو سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی با مداخلات جوی همراه است، وضعیت تردد خودروها در محور فیروزکوه را در زمان حاضر عادی و پرحجم اعلام کرد و از مسافران و رانندگان وسیله نقلیه خواست ضمن مدیریت سفر و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، از هرگونه عجله و شتاب و سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند تا سفری امن و ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار