استاندار آذربایجان غربی بر خدمات رسانی به موقع به مسافران نوروزی تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۵۰۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳ 20 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، استاندار آذربایجان غربی در آخرین روز سال با حضور در پلیس راه رشکان در جاده ارومیه به مهاباد از پایگاه اورژانس جاده‌ای مستقر در این محل بازدید و ضمن گفت وگو با امدادگران از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات آنان قرار گرفت.
محمدصادق معتمدیان در ‌این بازدید ضمن بررسی روند اجرای طرح نوروزی در استان گفت: حضور عوامل اورژانس تحت عنوان پایگاه‌های امداد جاده‌ای باعث شده تا در صورت بروز حوادث رانندگی، امدادرسانی در سریعترین زمان ممکن انجام شود و در گفت: پایگاه اورژانس جاده‌ای نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش مسافران دارد.
استاندار آذربایجان‌غربی با حضور در پایگاه پلیس راه ارومیه- مهاباد ضمن قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و انتظامی از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات نیروهای پلیس راهور به مردم و مسافران نوروزی قرار گرفت.
معتمدیان همچنین با اشاره به افزایش تردد در راه‌های ارتباطی استان در ایام نوروز، از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از وقوع حوادث تلخ رانندگی جلوگیری کنند.
استاندار آذربایجان غربی همچنین با حضور در جمع راهداران راهدارخانه راشکان در دیدار با راهداران مستقر در این راهدارخانه از تلاش‌های آنان در بازگشایی مسیرهای برفی در ایام زمستان قدردانی و بر آمادگی آنان در ایام نوروز تاکید کرد.
وی همچنین از پایگاه امداد و نجات جاده ای حیدرآباد نقده بازید و ضمن تقدیر از تلاش آنان از تجهیزات امدادی این پایگاه بازدید بعمل آورد.
استاندار اذربایجان غربی با حضور در پایگاه آتش نشانی ارومیه ضمن بازید از تجهیزات آتش نشانی و خدمات رسان از تلاش شبانه روزی آتش نشانان قدردانی کرد.
موزه ارومیه آخرین محل بازدید استاندار آذربایجانغربی بود که ضمن بازدید از این موزه بر نقش موزه ها در جذب گردشگر تاکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار