فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری باند سه نفره سارقان مغازه و خودرو با ۵۰ فقره سرقت در شهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ 20 March 2023

به گزارش تابناک تبریز، حسین عبدی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه طرح تشدید مقابله با سرقت و دستگیری سارقان سابقه دار با تلاش بی وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی سارقان سابقه دار، موفق به کشف سرنخ هایی از باند بزرگ سرقت شدند.

وی در ادامه افزود: با جمع بندی یافته های پلیسی و شناسایی هویت و محل اختفای سارقان با تشکیل تیم های عملیاتی اقدام به تعقیب و مراقبت شبانه روزی در عملیات غافلگیرانه و ضربتی پلیس سه نفر از سارقان در حین ارتکاب سرقت در یکی از محلات تبریز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با تلاش های انجام شده یک دستگاه خودروی مسروقه پژو پارس و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پلاک مسروقه از متهمان کشف و در بازرسی از محل اختفای آنها مقادیر زیادی اموال مسروقه مغازه از قبیل انواع لباس، لاستیک خودرو،تجهیزات دندانپزشکی،آجیل و برنج کشف و به مقر پلیس آگاهی دلالت شد.

این مقام ارشد انتظامی استان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده به ۲۰ فقره سرقت خودرو و ۳۰ فقره سرقت مغازه اعتراف و تحقیقات تکمیلی در راستای شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند و مالخر ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به شعار نوروزی پلیس " نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر وحرفه ای" بیان داشت: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس بوده و قانون شکنان و مجرمان با برخورد بدون اغماض و جدّی پلیس روبرو خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :