کد خبر: ۱۰۹۷۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ 20 March 2023

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران نسبت به احتمال جاری شدن روان‌آب و وقوع سیلاب‌های نقطه‌ای و محلی از اواخر وقت روز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه هشدار داد و از مسافران و گردشگران نوروزی خواست که در طی این مدت از توقف در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند.

حسینعلی محمدی شیرکلایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با استناد به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر استقرار سامانه جدید بارشی از اواخر وقت روز دوشنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه که مناطق مختلف مازندران را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد، گفت که با توجه به احتمال جاری شدن روان‌آب و سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای در طی این مدت، مسافران و گردشگران نوروزی از توقف و اسکان در کنار رودخانه‌ها خوددادری کنند.

وی اظهار داشت: با فعال شدن این سامانه که با کاهش دما، مه آلود و وزش باد نسبتا شدید نیز همراه است، آسمان استان در شهرهای ساحلی و جلگه‌ای بارانی و در مناطق کوهستانی نیز با احتمال بارش تگرگ و برف همراه خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران خاطرنشان کرد: علاوه بر جاری شدن روان‌آب و سیلاب‌های محلی و نقطه‌ای، پرآب شدن رودخانه ها، کاهش دید، لغزندگی سطح جاده ها و احتمال بارش تگرگ و ریزش سنگ نیز در محورهای کوهستانی در طی این مدت دور از انتظار نیست. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار