مدیرکل میراث فرهنگی استان ایلام گفت:یکی از ظرفیت های مهم شهرستان آبدانان در حوزه صنایع دستی می باشد که هنرمندان آبدانانی با هنرمندی خاص خود آثار مختلف و متنوعی را در این زمینه تولید و عرضه می کنند. 
کد خبر: ۱۰۹۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷ 19 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ شهرستان آبدانان یکی از مناطق مسافر پذیر استان ایلام است که همه ساله در ایام عید گردشگران بسیاری از این مناطق بازدید و پیش بینی می شود امسال نیز بیش از ۱۲۰ هزار نفر مسافر از اماکن دیدنی و مناطق تفریحی این شهرستان دیدن نمایند.

مدیرکل صنایع دستی استان در جریان بازدید از برپایی نمایشگاه صنایع دستی آبدانان گفت: یکی از ظرفیت های مهم شهرستان آبدانان در حوزه صنایع دستی می باشد که هنرمندان آبدانانی با هنرمندی خاص خود آثار مختلف و متنوعی را در این زمینه تولید و عرضه می کنند. 

فرزاد شریفی ادامه داد :به همین منظور برپایی نمایشگاه صنایع دستی در این خطه ضروری به نظر می رسید که از ۲۸ اسفند ماه لغایت ۱۳ فروردین نمایشگاه صنایع دستی در خروجی شهرستان (انتهای فرهنگیان) دایر می باشد.

وی افزود: این نمایشگاه در ۶ غرفه و به مدت ۱۵ روز همه روزه پذیرای علاقه مندان و همچنین در محل این نمایشگاه پخت نان محلی و انواع سوغات شهرستان عرضه می شود.

شریفی اضافه کرد :جهت رفاه مسافران نوروزی در شهرستان آبدانان ۱۶ محل اسکان مسافر با ظرفیت ۶۰۰ نفر پیش بینی شده تا مسافران شب را در آنها بیتوته کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار