تور بازدید از شاه نشین پل خواجو در قالب برنامه نیم رخ در نوروز سال ۱۴۰۲ برپا می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹ 18 March 2023

رئیس اداره گردشگری شهرداری گفت: این اداره در نظر دارد در قالب تور گردشگری، جاذبه‌های کمتر دیده شده شهر اصفهان که گنجینه‌های تاریخی این شهر هستند را به عموم شهروندان معرفی کند.
علیرضا مساح با بیان اینکه تور‌های گردشگری گنجینه‌های اصفهان با عنوان «نیم‌رخ» نام‌گذاری شده افزود: در این تور‌ها برای اولین بار در کشور برای افراد داوطلب و خانواده‌هایشان، سانس اختصاصی بازدید در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به برگزاری پنج تور گردشگری نیم رخ در سال گذشته گفت: این پنج تور شامل بازدید از شاه نشین پل خواجو، کوشک باغ زرشک، خانه تاریخی اژه‌ای ها، نیم رخ از مسجد جامع اصفهان و تکرار بازدید از شاه نشین پل خواجو بوده است.
مساح افزود: در سال جدید بازدید از خانه تاریخی اژه ای‌ها و شاه نشین پل خواجو از دوم تا ۱۲ فروردین ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۱ شب در قالب برنامه نیم رخ برای علاقه‌مندان برگزار می‌شود.
وی گفت: ثبت نام برای شرکت در برنامه نیم رخ از سایت شهروند تیکت انجام می‌شود، و این بازدید‌ها بصورت رایگان انجام نخواهد شد.
رئیس اداره گردشگری شهرداری افزود: برای این برنامه هم تولید محتوای تصویری و هم تولید محتوای صوتی و تولید محتوای متنی در قالب کتاب و بروشور، آماده سازی شده است.
مساح با اشاره به برگزاری ششمین نیم رخ شامل بازدید از خانه تاریخی حقیقی که مربوط به دوره قاجاریه است گفت: خانه تاریخی حقیقی در اختیار دانشگاه هنر است و مقرر شده با همکاری این دانشگاه در‌های این بنا بر روی مخاطبان در نوروز گشوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار