پنج اثر از علی محمدی، عکاس خوزستانی خبرگزاری ایسنا، در مسابقه عکس بوکاوینا کشور رومانی و مسابقه عکس زمستان ایسفا کشور کانادا راه یافتند.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ 19 March 2023

در این مسابقات که زیر نظر فیاپ (فدراسیون بین المللی عکاسی) برگزار شده ۲ اثر در کشور کانادا (Winter ISFA Photo Awards ۲۰۲۳) و سه اثر در کشور رومانی (BUKOVINA MILLENNIUM) پذیرش شده‌اند.

فدراسیون بین‌المللی‌هنر عکاسی (فیاپ) واسطه‌ای برای برقراری ارتباط بین‌ موسسات ملی عکاسی در کشورهای مختلف جهان است. فیاپ تنها موسسه بین‌المللی در زمینه عکاسی است که از طرف یونسکو به رسمیت شناخته شده است و پروژه‌هایی نیز بنابه درخواست این سازمان انجام داده است. این فدراسیون به عنوان عضو اجرایی با موسسات ملی عکاسی در سراسر جهان همکاری نزدیک دارد که تعداد آنها به بیش از ۸۵ موسسه ملی در پنج قاره می‌رسد. فیاپ همچنین نماینده نزدیک به یک میلیون عکاس است.

مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا ۲۰۲۲، ۲ روبان تقدیر از سومین جشنواره بین‌المللی عکس نارین قرقیزستان ۲۰۲۲، شایسته تقدیر در جشنواره ماکسیم دمیتریف روسیه ۲۰۲۰، حضور در بیش از ۳۰ نمایشگاه عکس ملی و بین‌المللی، دریافت مدال از هشتادوسومین دوره مسابقه عکاسی آساهی شیمبون ژاپن ۲۰۲۲ و انتشار عکس در روزنامه نیویورک تایمز، خبرگزاری ای‌اف‌پی فرانسه، خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری رویترز و آژانس عکس گتی، گاردین، وال استریت ژورنال و نیوزویک از جمله موارد مهم کارنامه هنری علی محمدی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار