سرپرست معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی های نیکوکار در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۳۸ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند
کد خبر: ۱۰۹۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰ 19 March 2023

به گزارش تابناک مازندران، مهدی رحمان زاده اظهار داشت:

مازندرانی های نیکوکار در ۱۱ ماهه سال جاری بیش از ۳۸ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند.

وی افزود : صدقات جمع آوری شده نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته و بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است .

سرپرست معاونت توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: صدقات جمع آوری شده در بخش های درمانی، فرهنگی، عمرانی، جهیزیه، معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و نیازمندان هزینه می‌شود.

رحمان زاده بیان داشت: در مازندران ۳۶۴۷۶۳ صندوق صدقات اعم از صنادیق خانگی، اماکن عمومی و معابر وجود دارد و ضریب نفوذ صدقات در استان ۳۰ درصد است.

وی به پرداخت صدقه الکترونیکی اشاره و بیان کرد: بستر سازی و اجرای مشترکین (Qr) برای صداقت در استان انجام شده و تاکنون بیش از ۲۶۰ هزار مشترک صدقات به طرح پیوستند .

سرپرست معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه از طریق اسکن بارکد اختصاصی (Qr) اقدام می‌نماید.

خاطرنشان می‌شود: این روش یکی از راه های پرداخت صدقه در کنار سایر روشها است و از مزایای آن می‌توان به راحت تر پرداخت کردن صدقه در هر زمان و مکان و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد.

خبر: الهام زارعی 

 

 

پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان صدقه توسط مازندرانی ها  

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار