معاون سیاسی استاندار ایلام ؛
معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه خدمات دهی مردم شهرستان چرداول در اربعین برگ زرینی از افتخارات این دیار است، گفت: اهتمام دولت سیزدهم بر تکمیل پروژه های نیمه تمام متمرکز شده است.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 19 March 2023

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمدسبحان حسنی  در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان چرداول اظهار داشت: استان ایلام بواسطه اربعین در دنیا نام و آوازه ای بدست آورده و در این میان شهرستان چرداول در مسیر اصلی اربعین قرار دارد.

وی افزود: خدمات صادقانه مردم استان بخصوص شهرستان چرداول بعنوان دروازه ورودی عتبات عالیات استان در اربعین برگ زرینی از افتخارات این دیار است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: چرداول را با نام فاتحان میمک و اربعین می شناسند که فتح میمک مدال افتخار آفرینی بر گردن مردم استان و بویژه چرداول است.

حسنی اضافه کرد: کسب رتبه برتر ایلام در بین پنج استان هدف اربعین بواسطه مجاهدت های مردم و مجموعه مدیریتی استان حاصل شده است.

وی یادآور شد: خدمات ارزشمندی توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت در شهرستان چرداول در تمام حوزه ها انجام گرفته و تمام تلاش دولت سیزدهم به سرانجام رساندن طرح ها و پروژه های نیمه تمام برای بهره مندی مردم است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با بیان اینکه در گفتمان دولت سیزدهم «مردم» نقش کلیدی دارند و ارتباط با آنان و در بین مردم بودن مورد تاکید قرار دارد، گفت: ۷۶ سفر شهرستانی استاندار ایلام در این راستا انجام گرفته و یک اقدام بی نظیر است که نشان دهنده عمق ارتباط مدیران با مردم است.

حسنی تصریح کرد: اعتبارات دولت در سفر استانی و متمم سفر بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان بوده که بخش اعظم آن جذب و مابقی آن نیز در دست تخصیص است ، در حوزه اشتغال شهرستان چرداول بیش از ۱۶۰ درصد تحقق تعهد به ثبت رسیده و در کل استان نیز بیش از ۱۵ هزار اشتغال به ثبت رسیده که مستندات آن موجود می باشد.

وی با اشاره به تلاش های انجام شده در بحث پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان، گفت: ایلام در بحث نهضت ملی مسکن در رتبه هفتم کشور قرار گرفته که این جایگاه نشانگر تلاش های مجموعه مدیریتی استان به ریاست استاندار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام به اغتشاشات اخیر نیز اشاره و از عملکرد مجموعه مدیریتی چرداول، امام جمعه شهرستان، شورای تامین و بخصوص از بزرگان و معتمدین که همراهی کردند، قدردانی کرد.

وی در خصوص تغییر فرماندار چرداول نیز افزود: این تغییر مدیریتی بنابر درخواست آقای کریمیان بوده و از عملکرد وی رضایت کامل داریم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار