مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خبر داد؛
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: اصلاح سیستم روشنایی ۳ هزار و ۵۰۰ تیر برق در قالب چراغ های LED موجب کاهش مصرف ۷۰ درصدی انرژی برق در معابر سطح این استان می شود.
کد خبر: ۱۰۹۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 19 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛  ولی الله ناصری، شامگاه شنبه در آئین افتتاح پروژه بزرگ اصلاح سیستم روشنایی معابر شهر ایلام با چراغ LED اظهار کرد: در راستای بهینه سازی مصرف برق در روشنایی معابر در استان ایلام و بهبود روشنایی در سطح شهرهای ایلام، مهران، دهلران و سرابله اقدام به اصلاح روشنایی ۳ هزار و ۵۰۰ تیر برق در قالب چراغ های LED شده است.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در سطح روشنایی معابر موجب کاهش ۷۰ درصدی مصرف انرژی برق می شود، افزود: اصلاح سیستم روشنایی موجب بهبود روشنایی سطح معابر می شود که در ایام نوروز می تواند زمینه استفاده هر چه بیشتر مردم عزیز هم استانی را از روشنایی معابر فراهم کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام یادآور شد: پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید نصب ۳ هزار و ۵۰۰ چراغLEDهست که به اندازه ۱۰۰ کیلومتر شبکه است که در حوزه روشنایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بازسازی و اصلاح می شود.

ناصری گفت: این پروژه با حمایت‌های استاندار محترم به عنوان عیدانه و از طرف شرکت توزیع برق استان در این ایام نوروز تقدیم مردم ایلام می شود که بتوانیم روشنایی استان بویژه در مرکز شهر را بهبود ببخشیم.

وی بیان کرد: این طرح در اکثر شهرستان های استان انجام خواهد شد و برنامه ما این است در ایام قبل از اربعین ۱۴۰۲ روشنایی معابر سطح استان را بهبود بخشیده و در مسیر تردد زوار اربعین به ویژه در محورهای اصلی در شهرستان ها و مرکز استان ایجاد شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار