با حضور استاندار صورت گرفت ؛
رونمایی و بهره‌برداری از اولین خودرو آتش‌نشانی مجهز به نردبان هیدرولیکی بلندمرتبه با حضور استاندار ایلام، فرماندار ایلام، سرپرست شهرداری ایلام، اعضای شورای شهر ایلام و جمعی دیگر از مسئولان در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 18 March 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام نیا، عصر شنبه در آئین رونمایی از اولین خودرو آتش‌نشانی مجهز به نردبان هیدرولیکی ۳۲ متری در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام با بیان اینکه شهر به‌مثابه انسان و یک موجود زنده است، اظهار کرد: توجه به سازمان آتش‌نشانی و توسعه تجهیزات پیشگیرانه، از مصادیق توجه به حقوق شهروندی است.

وی با بیان اینکه ۳۳ بلایای طبیعی و غیرطبیعی در ایران به وقوع می‌پیوندد، اظهار کرد: باید با تجهیز امکانات برای مواجه شدن با حوادث و بلایای احتمالی آمادگی ۱۰۰درصدی داشته باشیم.

استاندار ایلام افزود: یکی از این حوادث «آتش‌نشانی» است و از خلأهایی که همواره خود را در حوادث نشان می‌داد، نبود خودرو نردبانی هیدرولیکی بود که با هم افزایی و تلاش مجموعه استانداری، شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام توانستیم این خلأ را پُر کنیم.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه آتش‌نشانان را قشری زحمت‌کش و «فرشته نجات» عنوان کرد و گفت: کار آتش‌نشانی بی اجر و پاداش نیست، نیروهای آتش‌نشانی هم از نظر بدنی، جسمانی و روانی باید در سلامت کامل باشند، در واقع این موضوع از الزامات آتش‌نشانان است تا در زمان تصمیم‌گیری و با روحیه ایثارگری بتوانند به مردم عزیز خدمت کنند.

وی اضافه کرد: نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها داریم چون معتقدیم مردم باید از حقوق شهروندی برخوردار باشند و این مهم در قالب مدیریت شهری مصداق پیدا می‌کند، لذا مدیریت شهری از همه ظرفیت‌ها برای برخوردار شدن مردم از این حقوق استفاده کند.

استاندار ایلام در رابطه با تجهیز کردن شهرداری‌های استان نیز افزود: اعتبارت لازم برای خرید ۲۶ کامیون ویژه حمل زباله برای ۲۶ شهرداری استان تأمین شده و به زودی این کامیون‌ها در اختیار تمامی شهرداری‌های استان غیر از شهرداری ایلام قرار می‌گیرد، علاوه بر این اعتبار لازم برای خرید ۴ تانکر آب‌رسانی برای شهرداری‌های شهرستان‌های هلیلان، چوار، مهران و آبدانان تامین شده است.

بهرام نیا در ادامه یکی از ضروریات مهم شهر ایلام را نیاز به دو ایستگاه جدید آتش‌نشانی عنوان کرد و گفت: در مراحل بعدی این موضوع در دستور کار جدی قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار