با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی :
طی آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرماندار شهرستان بویراحمد، رئیس بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و تنی چند از مدیران و مسئولین استانی وشهرستانی ، همزمان با سراسر استان، ستاد اسکان آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد مستقر در دبیرستان مصلی نژاد افتتاح و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ 18 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین گفت: 12پایگاه و 163 آموزشگاه در قالب 1261 اتاق برای طرح اسکان مسافران نوروزی درسال 1402 در شهرستانها و مناطق استان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه اتاقها در مدارس منتخب بر اساس نوع امکانات درجه بندی شده اند گفت: 27 اتاق ویژه ،382 اتاق در گروه الف ،524 اتاق در گروه ب و 248 اتاق در گروه ج با توجه به امکانات رفاهی که دارند درجه بندی ودراختیار مسافران نوروزی قرار می گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از بازدید مستمر اعضای ستاد اسکان استان از شهرستانها ومناطق خبرداد و گفت: این بازدیدها با هدف حفظ و آمادگی مسئولان طرح اسکان نوروزی و جلب رضایت مسافران انجام خواهد شد.

وی در پایان از مجریان ستاد اسکان نو روزی خواست با سعه صدر ،صبر و حوصله و خوش اخلاقی پاسخگوی مهمانان نو روزی باشند تا مسافران و گردشگران نوروزی خاطره ای خوش از سفر به این دیار داشته باشند.

 کورش دلشاد مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز در این آیین گفت: 77 آموزشگاه در سطح شهرستان بویراحمد پذیرای میهمانان نوروزی است و همه تمهیدات لازم برای استقبال از آنان اندیشیده شده است.

معاون پشتیبانی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد نیز گفت: در سال گذشته 24 هزار نفر 500نفر در قالب 6542 خانوار در ستاد اسکان آموزش وپرورش فرهنگی و غیر هنگی پذیرش شده است .

ایرج حجتی افزود: برای پیشرفت شهرستان بویراحمد و مطرح نمودن ظرفیتهای گردشگری در ستاد خدمات سفر نیازمند همگرایی و تعامل بیشتر برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران نو روزی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار