فرماندار شهرقدس گفت: این شهرستان حدود ۳۰ هزار ورزشکار دارد که این امر به نوعی بیانگر علاقه شهروندان به این حوزه است، بنابراین تمام اقدامات حوزه ورزش به پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی منجر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶ 18 March 2023

به گزارش تابناک تهران به نقل از فرمانداری شهرستان قدس، وحید گلی کانی در نشست با فعالان حوزه فوتبال شهرستان قدس بر احصای مشکلات حوزه فوتبال تاکید کرد و اظهار داشت: توجه به ورزش شادابی و نشاط جامعه به خصوص نسل جوان را در پی خواهد داشت.

وی در این دیدار با اشاره به استفاده از ظرفیت بخش خصوصی خاطرنشان کرد: می‌بایست نسبت به معرفی ظرفیت‌های حوزه ورزش در راستای آشنایی شهروندان اقدام کرد و باتوجه به مغفول ماندن بعضی از امکانات در شهرستان می‌توان از ظرفیت‌ بخش خصوصی به منظور استفاده ورزشکاران به خصوص فوتبالیست‌ها بهره برد.
این مسئول افزود: اداره ورزش به عنوان متولی این حوزه نسبت به شناسایی ظرفیت‌های مغفول مانده و احصای مشکلات حوزه فوتبال با شنیدن دغدغه‌های ورزشکاران فعالیت کند و نشست بعدی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در ابتدای سال آتی برگزار تا موضوعات به صورت تخصصی‌تری بررسی شود.
فرماندار شهرستان قدس ادادمه داد: ۲۸ مدرسه فوتبال در شهرستان مشغول به فعالیت است اما تعدادی از مجوزهای لازم برخودار هستند بنابراین به منظور جلوگیری از مشکلات باید نسبت به کسب مجوز فعالیت تا تمام اقدامات به صورت ضابطه‌مند انجام شود.
گلی کانی اضافه کرد: وجود اختلاف باعث اشکال در سایستگذاری‌های مربوطه می‌شود بنابراین اختلافات رفع تا تصمیم‌گیری‌های لازم به نحو احسنت اجرائی شود، همچنن یکی از دغدغه‌های ما نیز استفاده مردم بومی شهرستان از امکانات حوزه ورزش و اقداماتی نیز در این راستا انجام شده است.

شهر قدس یکی از شهرهای قدیمی استان تهران در امتداد بزرگراه فتح (کیلومتر ۲۰) قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار