کد خبر: ۱۰۹۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹ 18 March 2023

هتل نارین چالوس هتلی زیبا در مازندران را بشناسید

چالوس از شهرستان‌های زیبای شمالی ایران است که در استان مازندران قرار دارد. از آنجایی که چالوس در فاصله بسیار نزدیکی از تهران قرار دارد، گردشگران بسیاری از تهران به آن سفر می‌کنند. چالوس شهری سرسبز با طبیعتی بسیار غنی است.

همین موضوع باعث شده تا از توریستی‌ترین شهرهای خطه شمال کشور محسوب شود. حتی جاده‌ای که برای رسیدن به این شهرستان زیبا و چشم‌نواز طی می‌کنید، بسیار خوش‌منظره بوده و به هر نقطه‌ای از آن دقت کنید، جلوه‌ای جز زیبایی نیست. هتل نارین چالوس هم از یکی از بهترین هتل‌های این شهر است.

هتل نارین از بهترین هتل های چالوس بوده که میزبان مسافرانیست که از مناطق دور و نزدیک به این شهر سفر می‌کنند. این هتل توانسته با امکانات و خدمات عالی اعتماد مسافرین را به خودش جلب کند. چالوس در دسته قدیمی‌ترین شهرهای استان مازندران قرار داشته و تاریخچه‌ای طولانی دارد.

رستوران هتل نارین

هتل نارین از رستورانی با ظرفیت ۸۰ نفر برخوردار است و در این رستوران منویی متنوع متشکل از انواع غذاهای خوش طعم ایرانی، سنتی، فرنگی و فست‌فود موجود است. صبحانه‌هایی که در هتل سرو می شود بسیار لذیذ هستند. هتل از یک چایخانه سنتی هم برخوردار می‌باشد. در کافی‌شاپ هتل نارین این امکان را دارید تا انواع نوشیدنی‌های سرد وگرم و دسرها و میان وعده‌های لذیذ را سفارش دهید.

اتاق های هتل نارین

هتل نارین چالوس هتلی زیبا در مازندران را بشناسید

هتل نارین چالوس متشکل از ۲۰ اتاق بوده و در تمام این واحدهای اقامتی خدمات رفاهی مناسب به مسافران ارائه می‌شود. واحدهای اقامتی که هتل دارد شامل اتاق دو تخته دبل رو به دریا، اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق‌های سه تخته، اتاق دو تخته دبل رویال رو به دریا، چهار تخته و پنج تخته و اتاق دوبلکس برای پنج نفر می‌شود.

این واحدها از چیدمانی بسیار زیبا برخوردار هستند و در هتل اقامتی خاطره‌انگیز همراه با امنیت و رفاه را برایتان رقم می زنند. بدون شک هتل نارین در انواع سفرهای متعدد فردی، دونفره و خانوادگی و دوستانه انتخاب مطلوبی برای اقامت است. شما می‌توانید براساس بودجه، تعداد نفرات و همینطور سلیقه خود یکی از واحدهای آن را رزرو کرده و سفری خاطره‌انگیز داشته باشید.

امکانات هتل نارین

هتل نارین شامل ۲۰ واحد اقامتی است. این هتل دوستاره دیزاین شکیلی ندارد؛ با این حال تمام واحدهای آن جهت فراهم کردن آسایش و نیازهای مسافران امکانات رفاهی خوبی دارند. این واحدها تمیز و مرتب می‌باشند. خدمات خانه‌داری هتل به صورت روزانه به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. در همه واحدهای اقامتی می‌توانید به اینترنت دسترسی داشته باشید.

خوب است بدانید همه اتاق‌ها مجهز به سیستم سرمایش و گرمایش و سیستم اعلام و اطفا حریق هستند. از امکانات دیگری که واحدهای اقامتی هتل نارین دارد می‌توان به مینی بار با هزینه، مبلمان، یخچال، کمد لباس، دراور و رخت‌آویز اشاره کرد. همه واحدها از حمام و لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی مجزا برخوردار هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و مابقی دارای سرویس بهداشتی فرنگی می‌باشند.

در هتل یک اتاق بازی در نظر گرفته شده است. اینگونه کودکان می‌توانند در آنجا بازی کنند و اوقات خوشی را سپری کنند. از دیگر خدماتی که هتل نارین دارد می‌توان به پذیرش شبانه‌روزی، صرافی، نمازخانه، خدمات مربوط به خشک‌شویی، خدمات باربری، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت‌ و برگشت با هزینه و اینترنت در لابی اشاره داشت. محوطه سرسبز هتل نیز زیبایی هتل نارین چالوس را دوچندان کرده است. همینطور هتل نارین از پارکینگی برخوردار است که ظرفیت آن محدود بوده و به اندازه ۸ خودرو است.

آدرس هتل نارین

هتل نارین در استان مازندران قراردارد. هتل در دو کیلومتری نمک‌آبرود، پس از پل هیچرود، مقابل بانک صادرات واقع شده است. این هتل ساحلی کنار دریا بوده و به کاخ چای خوران و پارک جنگلی فین هم دسترسی مطلوبی دارد.

رزرو هتل نارین

هتل نارین چالوس هتلی زیبا در مازندران را بشناسید

چالوس شهری توریستی در استان مازندران می‌باشد که همیشه مسافران و طبیعت‌گردان بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. برای اقامت، چالوس اقامتگاه‌های گوناگونی دارد که شامل ویلا و آپارتمان مبله، هتل‌های لوکس یا ارزان، کلبه‌های جنگلی و... می‌شود. چنانچه قصد دارید نزدیک دریا باشید هتل نارین بهترین پیشنهاد برای شماست. هتل نارین با ساحل تنها یک دقیقه فاصله دارد. همینطور هتل نارین شهرک توریستی نمک‌آبرود در فاصله دو کیلومتری است.

فاصله هتل نارین تا نقاط مهم چالوس

با اقامت در هتل نارین شما در آغوش دریا هستید. این هتل در کنار ساحل قرار دارد و مهم‌ترین مزیت آن نیز نزدیکی به دریاست. به علاوه هتل نارین دسترسی مناسب و سریعی به جاذبه‌های دیدنی نظیر کاخ چای خوران، پارک جنگلی فین و سد زوات دارد.

فاصله هتل تا کاخ چای خوران حدود 12، پارک جنگلی فین حدود ۱۵و دریاچه ولشت حدود ۴۸ کیلومتر است. همچنین شما می‌توانید با حدود ۲۰ دقیقه رانندگی به شهر زیبا و توریستی نمک‌آبرود برسید. از امکانات تفریحی که نمک‌آبرود دارد می‌توان به کارتینگ، پینت بال، تله‌کابین، سورتمه، زیپ‌لاین و پیست موتور چهارچرخ اشاره کرد. عموما افرادی که به شهرهای شمالی سفر می‌کنند یک وعده غذای لذیذ هم در اکبر جوجه صرف می‌کنند. فاصله‌ای که رستوران اکبر جوجه با هتل نارین دارد بسیار اندک است.

جمع‌بندی

آب‌وهوای مطلوب و طبیعت سرسبز و بسیار زیبای این منطقه، باعث شده تا چالوس یکی از بهترین مقصدهای سفر در شمال ایران باشد. چالوس از پوشش جنگلی وسیعی در اطراف خود برخوردار است و همچنین در جلگه‌های ساحلی دریای خزر قرار دارد. چالوس هم دارای جنگل است و هم دریا. شهر نمک‌آبرود که در آنجا واقع شده دارای انواع تفریحات جالب بوده و از مناطق تفریحی بسیار خوب اطراف چالوس است. شما با اقامت در هتل نارین چالوس تجربه‌ای دلچسب را خواهید گذراند.

اقتباس شده از ایران هتل آنلاین

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار