رئیس جهاد کشاورزی هرسین از استمرار توزیع اقلام اساسی نوروزی و ماه مبارک رمضان در هرسین خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ 18 March 2023

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سیامک الیاسپور با اشاره به در پیش بودن ایام شب عید و ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در راستای تنظیم بازار و تأمین کالاهای اساسی مردم این اقلام از ۲۷ دی ماه ۱۴۰۱ وارد بازار شده و توزیع آنها همچنان تا ثبات قیمت‌ها در بازار ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این راستا توزیع برنج تنظیم بازار در دستور کار قرار گرفته که کل سهمیه تخصیصی شهرستان پنج تن و ۵۰۰ کیلوگرم است که ۴۰ تن و ۵۰۰ کیلوگرم در هرسین و بیستون و روستاها توزیع شده و ۱۰ تن مانده برای توزیع در نمایشگاه‌ها در ایام پیش رو در نظر گرفته شده است.

رئیس جهاد کشاورزی هرسین تصریح کرد: شکر از دیگر اقلام تنظیم بازار در هرسین است که کل سهمیه تخصیصی به شهرستان هشت تن و ۲۰۰ کیلوگرم با قیمت مصوب و حدود ۲ تن در نمایشگاه و روستا بازار توزیع شده و مابقی هم در این دو مکان در در روزهای پیش رو معرض عرضه عمومی قرار خواهد گرفت.

الیاسپور در ادامه با اشاره به تأمین مواد پروتئینی در بازار، گفت: در بحث توزیع گوشت مرغ منجمد کل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۹ تن و ۵۰۰ کیلو گرم (با قیمت مصوب ۴۳ هزار تومان) بوده که هشت تن در نمایشگاه و روستا بازار و بیستون و روستاها توزیع شده و ۱.۵ تن سهمیه برای عرضه در نمایشگاه‌ها در انبار موجود است.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز و نیاز به کنترل قیمت این محصول در شهرستان توزیع گوشت گرم گوسفندی در دستور کار قرار گرفت که مقدار گوشت وارده به شهرستان ۵۵ لاشه با وزن تقریبی یک تن و ۱۰۰ کیلوگرم بوده که حدود یک تن در هرسین و مابقی در بیستون توزیع شده است.

الیاسپور خاطرنشان کرد: در بحث توزیع گوشت قرمز منجمد نیز کل سهمیه تخصیصی به شهرستان ۱۸ تن که مقدار ۱۵ تن و ۵۰۰ کیلوگرم در محل نمایشگاه و روستا بازار توزیع شده و ۵۰۰ کیلو سهمیه نمایشگاه در انبار موجود است و ۲ تن باقیمانده از سهمیه نمایشگاه هم در چند روز آینده وارد شهرستان می‌شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار