فرماندار مارگون گفت:بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و اعضای کارگروه باید بازرسی و نظارت مستمری بر عملکرد نانوایی های شهرستان داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ 17 March 2023

 

برگزاری کارگروه شورای آرد و نان مارگون

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مارگون،مختار اندرخور با بیان اینکه نان به عنوان بخش اصلی سبد غذایی مردم به شمار می رود، گفت: بهبود کیفیت پخت نان مورد انتظار مردم است و اعضای کارگروه باید بازرسی و نظارت مستمری بر عملکرد نانوایی های شهرستان داشته باشند.

 

فرماندار مارگون تاکید کرد: در تمام فرآیندهای تولید نان، خبازان شهرستان باید استاندارد های لازم از جمله زمان تخمیر، زمان پخت، استفاده نکردن از افزودنی های غیر مجاز و استفاده از آرد سبوس دار و همچنین استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

 

وی به همکاری مشترک ادارات صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، غله، شبکه بهداشت و درمان و اتحادیه خبازان شهرستان برای افزایش کیفیت و مصرف درست نان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های ویژه آموزشی برای نانوایی ها به صورت فصلی و صدور گواهی نامه آموزشی و هم چنین تشویق نانوایانی که نان باکیفیت به مردم عرضه می کنند از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

اندرخور تاکید کرد: جهت جلوگیری از عرضه غیرقانونی و خارج از شبکه آرد، لازم است بازرسی های اتحادیه از واحدهای خبازی به صورت مستمر و مضاعف صورت پذیرد.

 

فرماندار مارگون در پایان عملکرد درست سیستم حمل و توزیع آرد یارانه ای را در چرخه تولید نان بسیار موثر دانست و خاطرنشان کرد: در مسیر تهیه و توزیع نان به عنوان کالای اساسی و ضروری هیچ گونه کوتاهی قابل قبول نیست.

 

در این جلسه نظارت دقیق بر نحوه تخصیص سهمیه آرد متناسب با نیاز منطقه و همچنین تعیین میزان سهمیه و روش تفکیک آرد توزیعی در بخش های آزاد ویارانه ای از موارد مورد بررسی در این جلسه بود.

برگزاری کارگروه شورای آرد و نان مارگونبرگزاری کارگروه شورای آرد و نان مارگونبرگزاری کارگروه شورای آرد و نان مارگونبرگزاری کارگروه شورای آرد و نان مارگون

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار