رییس کمیته فرهنگی ستاد هماهنگی خدمات سفر شهر اصفهان از آغاز به کار ستاد خدمات سفر این خطه تاریخی در آستانه فرارسیدن سال نو خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۷۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 16 March 2023

سعید امامی درباره آغاز به کار ستاد خدمات سفر اصفهان در محل پُل خواجو اصفهان، گفت: امروز ۲۵ اسفند با حضور شهردار اصفهان فعالیت ستاد تسهیلات سفر اصفهان آغاز و وضعیت بخش های مختلف آن ارزیابی شد.

وی ادامه داد: بر این اساس پاک بان‌ها، پارک‌بان‌ها، آتش‌نشانان، گروه‌های کنترل نظارت، تیم پلیس راهور، نیروی انتظامی، اورژانس و هلال احمر با حضور در این مراسم فعالیت نوروزی خود را بطور رسمی و هماهنگ آغاز کردند.
امامی اظهار داشت: تدارک نوروزی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان از چند ماه پیش با تشکیل کمیته‌های مربوطه در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی و تبلیغاتی برنامه ریزی شده بود.
شهردار اصفهان نیز در مراسم آغاز به کار ستاد خدمات سفر اصفهان گفت: پیش بینی می شود سفرهای نوروزی ۱۴۰۲ بیش از سال‌های قبل باشد و اصفهان از مقصدهای اصلی سفرهای نوروزی در کشور خواهد بود.
علی قاسم زاده افزود: سفر خاطره انگیز به اصفهان نیازمند مهمانان شایسته‌ و میزبانی درخور از آنها است که این موضوع با مشارکت مردم استان و گردشگران محقق خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار