کد خبر: ۱۰۹۷۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰ 17 March 2023

به  گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان تنکابن، امروز زندان تنکابن میزبان میهمانانی بود که به نمایندگی از افرادی با دستانی کوچک و دلهایی بزرگ آمده بودند تا در آزادی زندانی مالی داشته باشند.

خلعتبری معاون مدیرکل و مدیر آموزش وپرورش شهرستان تنکابن که با همراهی اسماعیلی معاون آموزش ابتدایی، کریمی مسئول حراست آپ تنکابن و براتی مدیر دبستان شهید درویش در این مراسم معنوی حضور یافته بودند با تقدیر از اقدام شاخص مدیریت، کادر آموزشی و دانش‌آموزان مدرسه دخترانه هیأت امنایی شهید حمید درویش گفت: بخشنده بودن بیش از آن که توانایی مالی بخواهد قلب بزرگی می‌خواهد و حرکت خودجوش این جوانان مصداق گذشت، ایثار و همدلی است.

خلعتبری در ادامه افزود: حضور آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف فرهنگی و همچنین کمک به آسیب‌های اجتماعی با نیت ترویج فرهنگ کرامت، گذشت و ایثار در بین دانش‌آموزان کاری پسندیده و ستودنی است.

وی افزود: میزان کل بدهی مددجوی آزاد شده بالغ بر ۸۰میلیون تومان بوده است و با روش‌های مختلفی من جمله قبول اعسار، کمک بلاعوض یکی از خیرین و دانش آموزان این مرکز آموزشی خوشبختانه زمینه آزادی این مادر سرپرست خانوار فراهم شده است.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار