معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ آرامش خانواده خط قرمز مردم است.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰ 16 March 2023
به گزارش تابناک قم، سردار عباس نیل فروشان روز پنجشنبه در آیین آغاز طرح کریمه اهلبیت(س) ۲ با موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در سپاه استان قم، با اشاره به اجرای طرح کریمه اهلبیت(س) در قم افزود: این رزمایش برای مقابله با یکی از توطئه‌های دشمن در هجمه علیه فرهنگ عفاف و حجاب اجرا می‌شود.
 
وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی قبلی دشمنان در ایجاد آشوب در کشور طی چندماه گذشته، ابراز داشت: دشمن با برنامه قبلی و به مدد امپراتوری رسانه‌ای تلاش کرد با دستکاری در شناخت برخی از جوانان و جنگ ترکیبی، جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد و آرامش جامعه را پس از اتفاقات رخ داده دستخوش تغییر کند‌.
 
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حجاب جزء واجبات الهی است برای مردم مؤمن و با نجابت ما عفت و آرامش خانواده جزء خطوط قرمز است. سردار نیل فروشان موضوع عفو گسترده بازداشت شدگان حوادث اخیر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: رهبری معظم انقلاب در موضوع عفو اغتشاش گران رفتار پدرانه‌ای داشت.
 
معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت و ضرورت حفظ و تقویت بنیان خانواده را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از علل مهم در فروپاشی فرهنگی غرب از هم پاشیدگی بنیان خانواده است و وجه ممیز ایران و مزیت مهم آن پایبندی مردم به بنیان خانواده و شئونات لازم است.
 
طرح کریمه اهلبیت(س) ۲به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از ۲۵ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، مردمی و جهادی در قالب گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر، میز‌های مهربانی، کافه گفت وگو، گشت‌های لسانی و بازرسی از صنوف در استان قم اجرا خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار