مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار ۲۹ پست ثابت و سیار این جمعیت در قالب طرح ملی خدمات نوروزی در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 16 March 2023

به گزارش تابناک قم، محمدرضا بهرامی عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: طرح امداد و نجات نوروزی هلال احمر استان قم از ۲۴ اسفند ماه آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده به مدت ۲۱ روز ادامه دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم گفت: در طرح ملی خدمات نوروزی با شعار «تا بی نهایت همراهتان هستیم»، ۱۲ پست ثابت و سیار در حوزه امداد و نجات و ۱۷ پست ثابت و سیار در حوزه جوانان به مسافرین نوروزی خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

بهرامی ادامه داد: این پست‌های ثابت و موقت در مناطقی از جمله عوارضی قم-تهران، عوارضی قم- کاشان، شهرهای کهک، جعفرآباد و دستجرد، حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران راه اندازی می‌شود.

وی گفت: در این طرح به صورت روزانه ۸۸ نفر از امدادگران، نجاتگران و کارکنان معاونت امداد و نجات هلال احمر قم با ۲۴ دستگاه خودروی عملیاتی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۵ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه خودروی فرماندهی آماده خدمات رسانی به مسافران و زائران هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم افزود: برای برنامه‌های تحویل سال در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران ۴۰ نفر از امدادگران پوشش امدادی خواهند داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار