کد خبر: ۱۰۹۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۵ 16 March 2023

به گزارش تابناک خوزستان؛ دکتر اسکندری رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به انتصاب مدیرعامل جدید آن شرکت گفت : قبل از هر چیز جادارد از زحمات دکتر صادقیان مدیرعامل سابق فولاد اکسین تقدیر بکنیم که زحمات زیادی در این شرکت کشیدند و همچنین تبریک عرض میکنم انتصاب دکتر علی محمدی را که ایشان سوابق بسیاری در صنعت فولاد دارند و امیدوارم با حضور ایشان اتفاقات خوبی در فولاد اکسین بیفتد.

وی در خصوص برنامه های تولید در فولاد اکسین گفت ؛ ما باید به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا برویم و مخصوصا بر روی عقد قراردادهای تولید ورق های API تمرکز کنیم که همان رسالت اصلی شرکت فولاد اکسین خوزستان است.

دکتر اسکندری همچنین به اهمیت صادرات برای شرکت فولاد اکسین اشاره کرد و افزود ؛ نگاه ما به صادرات یک نگاه راهبردی است و در موضوع صادرات چه در مبحث مارکتینگ و چه در مبحث تولید محصولات با ارزش افزوده بالا باید برنامه ریزی استراتژیکی صورت بگیرد تا در آمد خود را از صادرات افزایش داده و همچنین به ارز آوری در این صنعت کمک کنیم.

رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین خوزستان  در خصوص فعالیت های دانش بنیان در آن شرکت گفت : در موضوع دانش بنیان ها اتفاقات خوبی در فولاد اکسین در حال رخ دادن است و شرکت فولاد اکسین به عنوان اولین کارخانه فولادی توانسته است محصولات دانش بنیان خود را ثبت بکند و از لحاظ فنی، مالی و سیستمی پارامترهای مورد نظر و آیین‌نامه‌های ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان را پشت‌ سر بگذارد و نهایتا پس از ارزیابی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در فهرست شرکت‌های دانش‌بنیان قرار گیرد.

وی در ادامه افزود : برای همکاری با شرکت های دانش بنیان نیز شرکتهای بسیاری به فولاد اکسین دعوت شده اند و در بحث افزایش کیفیت ورق های تولید با همکاری با برخی شرکتهای دانش بنیان مسیر خوبی را طی کرده ایم.

دکتر اسکندری همچنین به اهمیت طرح توسعه فولادسازی فولاد اکسین اشاره کرد و گفت؛ اجرای طرح توسعه فولاد سازی فولاد اکسین از اولویت های هیئت مدیره و سهامداران این شرکت است و تحقق این طرح را پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین گفت : وجود نیروهای متخصص و جوان در اکسین از مزیت های مثبت این شرکت است که با انگیزه بالا در حال کار و تلاش هستند و با آموزش های بیشتر و به روز این نیروهای متخصص می توانند باعث سربلندی این شرکت و کشور شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار