فرمانده انتظامی ایلام اظهار داشت :در پنجشنبه و جمعه آخرسال نیز که مردم به زیارت امام زاده‌های استان و قبور اموات خود می‌روند تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 16 March 2023

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار القاصی مهر ادامه داد : به همین منظور پلیس راه استان طرح نوروزی را از تاریخ ۲۴ اسفند ماه الی ۱۴ فروردین با هدف افزایش گشت‌های هدفمند در محور‌های مواصلاتی به منظور کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای با راه اندازی ۵۰ واحد گشت تخصصی و ۲۰ واحد گشت تلفیقی با سایر سازمان‌ها تمام تلاش خود را جهت افزایش انضباط ترافیکی برای همشهریان عزیز ایلامی بکار گرفته است.

وی  گفت :  با توجه به در پیش بودن سفر‌های نوروزی از شهروندان می‌خواهیم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خادمان خود در مجموعه انتظامی برای برقراری امنیت ترافیکی کمک کرده و شرایط سفر خوبی را برای خود مهیا کنند.

سردار القاصی مهر مطرح کرد :  یکی از تخلفاتی که پلیس به شدت با آن برخورد می‌کند بحث برخورد با تخلفات حادثه ساز است و پلیس در ایام تعطیلات نوروز با خودرو‌های که مرتکب تخلف حادثه ساز بشوند به شدت برخورد می‌کند و برابرتدابیر اندیشیده شده تا آخر تعطیلات نوروزی در توقیف پلیس می‌مانند./ع

بیشتر بخوانید:

آمادگی 26 دستگاه اجرایی استان برای خدمات رسانی به گردشگران نوروزی

تمهیدات ویژه پلیس راه در روزهای پنج شنبه و جمعه پایانی سال

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار