رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از توقيف يك دستگاه وانت مزدا و كشف بيش از۷۷ كيلو گرم ترياك در عمليات مشترك پليس استان‌ مرکزی و لرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ 15 March 2023



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "حسین شمسایی فرد" افزود: در اجرای طرح مبارزه با معضل مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان مركزي با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي با يك دستگاه وانت مزدا در يكي از محورهاي شهرستان خرم آباد در حال انتقال يك محموله ترياك است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.
وي یادآورشد: با هماهنگي به عمل آمده با پليس استان لرستان، ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مرجع قضائي به این محور اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي مقطعي موفق شدند خودرو را شناسايي و در عملیاتی توقیف کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی با اشاره به دستگیری راننده خودرو در این رابطه تصریح کرد: در بازرسي از اين خودرو ۷۷كيلو و ۳۰۰ گرم تریاک كشف شد.
سرهنگ شمسایی فرد با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص مواد مخدر و فعالیت سوداگران مرگ را به سامانه فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار