پوستر المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری آیین ویژه‌ای که با حضور مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹ 15 March 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، همزمان با ۲۵ اسفند، سالروز شهادت سردار شهید مهدی باکری و روز شهردار در آیین ویژه‌ای که با حضور مهدی جمالی‌نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس شورای سیاستگذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزارخواهد شد، از پوستر المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید باکری رونمایی می‌شود.

حسین مهدی‌زاده شهردار کلانشهر ارومیه با اعلام این خبر و با بیان اینکه راهبری و اجرای المپیاد ملی فرهنگی ورزشی شهید مهدی باکری به شهرداری کلانشهر ارومیه واگذار شده است، گفت: این المپیاد یک رویداد فرهنگی و ورزشی است که در چهار سطح شهری، منطقه‌ای، استانی و کشوری برای شهرداری‌های کشور اجرا خواهد شد.

دبیرکل المپیاد فرهنگی ورزشی شهید باکری، تدوین سیاست‌ها و راهبردهای کلان و پیگیری اجرای برنامه‌های راهبردی ورزش، فراهم نمودن زمینه تصمیم گیری تحول آفرین در چارچوب موضوعات مرتبط با ورزش، انجام رویدادهای مهم مشترک سراسری در مناسبات ملی و مذهبی و… را از اهداف و ماموریت‌های شورای سیاست‌گذاری ورزش شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جشنواره ملی شهید باکری دانست.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار