در این نوشتار قصد داریم تا راهنمای خرید آیفون تصویری مناسب برج های مسکونی را ارائه کنیم تا بدانید که چه نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را برای خود رقم بزنید.
کد خبر: ۱۰۹۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 15 March 2023

آیفون تصویری یکی از کاربردی ترین درب‌بازکن‌های امروزی است که این امکان را به شما می‌دهد تا افرادی که پشت درب هستند را ببینید و امکانات بیشتری را در اختیار داشته باشید. در این نوشتار قصد داریم تا راهنمای خرید آیفون تصویری مناسب برج های مسکونی را ارائه کنیم تا بدانید که چه نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را برای خود رقم بزنید. مدل‌های جدید آیفون تصویری علاوه بر انتقال صدا و تصویر قابلیت‌های دیگری مانند ضبط تصویر و ویدیو، امکان ارتباط با سایر واحدها و واحد سرایداری، باز کردن جک پارکینگ و ... را ارائه می‌کنند که کارهای روزمره را ساده و لذت‌بخش می‌کند. در ادامه علاوه بر بررسی مناسب ترین آیفون تصویری مناسب برج، برندهای معتبر این حوزه را معرفی خواهیم کرد.

آیفون تصویری مناسب برج های مسکونی | قبل از خرید بخوانید

ویژگی های یک آیفون تصویری خوب

در هنگام خرید آیفون تصویری مناسب برج مسکونی باید بدانید که چه ویژگی‌هایی مدل‌ها را از یکدیگر متمایز می‌کنند. ویژگی‌های یک آیفون تصویری خوب عبارت است از :

  • صفحه نمایش باکیفیت و رنگی: در گذشته آیفون‌های تصویری پنل‌های قدیمی و سیاه و سفید داشتند اما امروزه صفحه نمایش‌های باکیفیت رنگی جای مدل‌های قدیمی را گرفته‌اند.
  • صفحه کلید لمسی: یکی از ویژگی‌های آیفون‌های تصویری خوب، داشتن دکمه‌های لمسی است که علاوه بر کارایی ساده‌تر، طراحی محصول را دل‌نوازتر کرده است.
  • قابلیت اینترکام: قابلیت اینترکام ارتباط واحدها را با یکدیگر میسر می‌سازد که این امر در برج‌های مسکونی از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ زیرا با واحد نگهبانی می‌توانید به سادگی ارتباط برقرار کنید.
  • حافظه داخلی: وجود حافظه داخلی در آیفون تصویری خوب، این امکان را به شما می‌دهد که بتوانید تصاویر و یا ویدیوها را ذخیره کنید و به اطلاعات زمانی که در منزل حضور ندارید، دسترسی داشته باشید.
  • بدنه مستحکم: کیفیت بدنه محصول نیز باید در حد قابل قبولی باشد تا پس از مدتی تغییر رنگ ندهد و ظاهر زیبای ابتدایی خود را حفظ نماید.

آیفون تصویری سوزوکی

برند سوزوکی یکی از برندهای مطرح جهانی است که در زمینه تولید آیفون تصویری نیز خوش درخشیده است. اگر به دنبال خرید یک آیفون تصویری مناسب برای برج‌های مسکونی هستید، محصولات متنوع برند می‌توانند تمام انتظارات شما از یک آیفون تصویری خوب را برآورده کنند.

کیفیت آیفون تصویری سوزوکی در سطح ایده‌آلی قرار دارد و در کنار کیفیت، طراحی زیبایی محصولات این برند چشم‌ها را به خود خیره خواهد کرد. تنوع مدل در آیفون تصویری سوزوکی به حدی بالاست که شما می‌توانید بر اساس خواسته‌های خود مانند داشتن حافظه داخلی، امکان برقراری ارتباط با سایر واحدها، اندازه صفحه نمایش و پنل لمسی، مدلی مطابق با نیازهای خود انتخاب نمایید. در یک جمله می‌توان گفت که این برند تمامی نیازهای مشتریان را در نظر گرفته و محصولاتی در بازه‌های قیمتی متفاوت طراحی کرده تا بتوانید بر اساس بودجه‌ی خود، محصولی باکیفیت را در اختیار داشته باشید.

در کنار تمام این مزایا، خدمات پس از فروش و گارانتی آیفون تصویری خیال شما را از بابت تمامی مشکلات احتمالی در آینده راحت خواهد کرد.

آیفون تصویری کوماکس

دیگر برند جهانی مشهور که محصولات آن در 115 کشور به فروش می‌رسد، برند کوماکس است که اصالت آن به کره جنوبی برمی‌گردد. آیفون تصویری کوماکس یکی از باکیفیت‌ترین درب‌بازکن‌های موجود در بازار ایران است که کیفیت آن زبان‌زد است.

تمامی تمرکز کوماکس بر روی ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و بر اساس نیاز کاربران است؛ البته این موضوع طراحی و زیبایی محصول را زیر سوال نبرده و آیفون تصویری کوماکس از تمامی جهت‌ها مانند زیبایی، کارایی، کیفیت و تنوع حرف اول را می‌زنند.

محصولات این برند نیز تمام ویژگی‌های آیفون تصویری مناسب برای برج مسکونی مانند تنوع در ابعاد و اندازه صفحه نمایش، صفحه نمایش رنگی، صفحه کلید لمسی، قابلیت اینترکام و نمایشگرهای LED باکیفیت را به شما عزیزان ارائه خواهد کرد.

از سوی دیگر با وجود نمایندگی معتبر برند کوماکس در ایران، گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش آیفون تصویری کوماکس، جای صحبتی ندارد و می‌توانید با خیال راحت از میان مدل‌های مختلف، محصول مورد علاقه خود را خریداری فرمایید.

معرفی آیفون تصویری های محبوب و پرطرفدار برای برج

تا به این‌جا با ویژگی‌های یک آیفون تصویری خوب و مطرح ترین برندهای تولیدکننده آیفون تصویری برای برج آشنا شدیم. در ادامه می‌خواهیم برترین محصولات این دو برند جهانی را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید تجربه ای ایده آل از خرید آیفون تصویری برای برج مسکونی را برای خود و همسایگان رقم بزنید.

آیفون تصویری کوماکس CDV-4PNC

یکی از محصولات برند کوماکس، آیفون تصویری کوماکس CDV-4PNC است که ظاهر آن ساده و در عین حال زیبا طراحی شده است. صفحه نمایش این محصول 4.3 اینچ و به صورت رنگی است که شاهد فناوری TFT در LCD آن هستیم. این فناوری باعث وضوح هرچه بیشتر تصویر می‌شود و در عین حال مصرف انرژی محصول را کاهش می‌دهد. عمر و دوام صفحه نمایش آیفون تصویری کوماکس CDV-4PNC بسیار بالا است؛ زیرا علاوه بر فناوری TFT که بر دوام هرچه بیشتر محصول اثر گذار است؛ یک قاب شیشه‌ای بر روی آن قرار دارد. این مدل آیفون تصویری دارای دکمه‌هایی برای باز کردن درب، ارتباط با نگهبانی و دریافت تصویر است و از سوی دیگر در قسمت پایینی آن دکمه‌هایی برای تنظیم رنگ و کنتراست تصویر، کم و زیاد کردن صدا و خاموش/روشن کردن دستگاه قرار گرفته‌اند. این محصول برای برج‌های مسکونی انتخاب مناسبی است؛ زیرا قیمت مناسب، کیفیت بالا و زیبایی ظاهری در یک محصول جمع شده‌اند.

آیفون تصویری سوزوکی SZ-720M

آیفون تصویری سوزوکی SZ-720M یک محصول زیبا و کارآمد است که به لطف صفحه نمایش 7 اینچی، تصاویر را به خوبی نمایش می‌دهد. به دلیل آن که نمایشگر این محصول LCD است، در زمره آیفون‌های تصویری مقرون‌به‌صرفه قرار می‌گیرد که برای برج‌های مسکونی بسیار مناسب است. از جمله مزایای این آیفون تصویری از برند سوزوکی می‌توان به حافظه داخلی آن اشاره کرد.

البته لازم به ذکر است که به کمک کارت حافظه خارجی نیز می‌توانید ظرفیت حافظه این مدل را ارتقا دهید. به لطف وجود شیار برای کارت حافظه خارجی، می‌توانید تصاویر و ویدیوهای دوربین مدار بسته را نیز ذخیره کنید؛ زیرا آیفون تصویری سوزوکی SZ-720M به دوربین مداربسته نیز متصل می‌شود تا بتوانید نظارت بیشتری بر روی برج داشته باشید. از دیگر مزایای این مدل می‌توان به قابلیت مدیریت دو درب اشاره کرد که آن را به ایده آل ترین آیفون تصویری مناسب برج‌های مسکونی تبدیل کرده است.

 

 انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار