در این مقاله قصد داریم با هتل‌های 4 ستاره جزیره کیش آشنا کنیم همراه ما باشید .
کد خبر: ۱۰۹۶۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴ 14 March 2023

دانستنی هایی برای هتل های 4 ستاره کیش

جزیره کیش یک جزیره تفریحی و گردشگری است که در استان هرمزگان و در جنوب ایران واقع شده است. این جزیره دیدنی در خلیج فارس قرار داشته و به خاطر قرارگیری در منطقه آزاد تجاری، مراکز خرید، جاذبه‌های تفریحی و گردشگری و هتل‌های بسیاری در آن قرار دارد. هتل فلامینگو کیش یکی از بهترین هتل‌های 4 ستاره این جزیره است که افتخار میزبانی از گردشگران را دارد. در ادامه با هتل‌های 4 ستاره جزیره کیش آشنا می‌شویم.

هتل آریان کیش

هتل آریان نیز مانند هتل فلامینگو کیش از هتل های 4 ستاره کیش است که در سال ۱۳۷۸ ساخته شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل شامل دو طبقه و ۶۷ واحداقامتی و سوئیت می‌باشد که با ارائه خدمات و امکانات مناسب و درخور شأن مهمانان، پذیرای گردشگران جزیره کیش است.

هتل دارای لابی زیبا، کافی‌شاپ و رستوران بوده که اینها تنها بخشی از امکانات موجود در هتل می‌باشد. هتل آریان موقعیت مکانی مناسبی نسبت به مراکز خریدی همچون زیتون و سارینا دارد و دسترسی به این مراکز برای مهمانان هتل بسیار آسان است.

هتل گامبرون

هتل گامبرون در سال ۱۳۹۵ به‌عنوان یکی از هتل های 4 ستاره کیش به بهره‌برداری رسید و شروع به فعالیت کرده است. این هتل مساحتی بالغ بر ۱۰۵۰۰ مترمربع داشته و دارای دو ساختمان ۴ طبقه و ۶ طبقه می‌باشد، که مجموعه واحدهای اقامتی این دو ساختمان ۱۶۰ واحد است. چشم‌انداز واحدهای این هتل روبه دریای خلیج فارس و جزیره کیش می‌باشد. هتل دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید، پارک دلفین‌ها، اسکله تفریحی، ساحل و شهر باستانی حریره دارد.

امکانات و خدمات هتل بسیار عالی و مجهز است که نظرات مثبت مهمانان هتل را در پی داشته و معتقدند که امکانات هتل در حد یک هتل ۵ ستاره لوکس می‌باشد. بخشی از خدمات و امکانات هتل شامل استخر، فضای سبز، آلاچیق، سالن بیلیارد، ترانسفر فرودگاهی، آرایشگاه زنانه و مردانه، پارکینگ اختصاصی، سفره‌خانه سنتی، مرکز تناسب اندام، پذیرش ۲۴ ساعته و بسیاری موارد دیگر است.

هتل ارم کیش

هتل ارم یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش است که در بلندترین منطقه تفریحی شمال شرقی جزیره قرار گرفته و مشرف به دریای نیلگون خلیج فارس است. هتل ارم مساحتی بالغ بر پنجاه هزار مترمربع دارد، که زیربنای آن چهل و سه هزار مترمربع می‌باشد. هتل در سال ۱۳۹۴ به جهت ارتقا خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت.

ساختمان اصلی هتل شامل ۲۱۰ واحداقامتی است که ۱۴۱ سوئیت آن در محوطه هتل قرار دارد. هتل ۴ ستاره ارم دارای محیطی سرسبز با درختان و گل و گیاهان تزیینی و زیبا، محوطه زیبا و آرام‌بخشی را به وجود آورده است. این هتل بزرگ با ارائه خدمات و امکانات مناسب، میزبان شایسته‌ای برای گردشگران این جزیره دیدنی می‌باشد.

برخی از امکانات هتل عبارتند از دستگاه خودپرداز، پارکینگ اختصاصی، اینترنت پرسرعت، رستوران مجلل و بزرگ، ترانسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، سیستم تهویه مطبوع و... است. در رستوران هتل انواع فست‌فود، غذاهای ایتالیایی، غذاهای ایرانی، غذاهای سنتی و محلی کیش طبخ می‌شود. 70 درصد از واحدهای هتل، چشم‌اندازی روبه دریا دارند.

دانستنی هایی برای هتل های 4 ستاره کیش

هتل پارمیدا

هتل پارمیدا در اواخر سال ۱۳۹۳ به‌عنوان یکی از هتل های 4 ستاره کیش شروع به فعالیت کرد و با ارائه امکانات و خدمات مناسب، اقامتی خوشایند و خاطره‌انگیز را برای مهمانان به یادگار می‌گذارد. این هتل دارای چهار طبقه و ۱۷۱ واحداقامتی و سوئیت است.

بخشی از خدمات و امکانات هتل شامل زمین تنیس، چایخانه سنتی، پارکینگ اختصاصی، دستگاه خودپرداز، آتلیه عکاسی، کافی‌شاپ، لاندری، پذیرش ۲۴ ساعته، استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و رستوران می‌باشد. هتل به مراکز خرید سارینا ۲، زیتون، صدف و همچنین هایپرمارکت، کارتینگ، کشتی یونانی، اسکله تفریحی و پلاژ ساحلی دسترسی راحتی دارد.

هتل لیلیوم کیش

هتل لیلیوم کیش یکی از هتل های 4 ستاره کیش است که در سال ۱۳۹۷ احداث شد. این هتل شامل ۸ طبقه و ۱۵۴ واحداقامتی می‌باشد. معماری هتل مدرن و جذاب بوده و چشم انداز زیبایی به پارک بزرگ جزیره و دریای نیلگون خلیج فارس دارد. امکانات و خدمات هتل شامل اینترنت رایگان، سالن کنفرانس با تجهیزات مدرن، رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه رایگان، گالری ساعت و طلا، پارکینگ و... است.

هتل از نظر دسترسی به مراکز تجاری کیش مانند بازار پردیس ۲، رویا مال و سارینا تنها ۱.۵ کیلومتر فاصله دارد. همچنین با شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز، اسکله تفریحی، بولینگ مریم، مسیر دوچرخه سواری، رستوران‌های توتی فروتی، حافظیه، کشتی یونانی و کیبل اسکی دسترسی مناسبی دارد.

هتل آرامیس کیش

از هتل های 4 ستاره کیش می‌توان هتل آرامیس را نام برد که در سال ۱۳۸۸ به بهره‌برداری رسید. هتل آرامیس دارای چهار طبقه و ۶۴ واحداقامتی است که با ارائه خدمات و امکانات مناسب و مجهز، اقامتی دلنشین و خوشایندی را برای مهمانان رقم می‌زند. هتل به مرکز خرید پردیس ۱، پردیس ۲، کارتینگ، هایپرمارکت، کشتی یونانی و پارک دلفین‌ها، دسترسی راحتی دارد.

امکانات و خدمات هتل شامل فضای سبز، کافی‌نت، زمین تنیس، سونا، جکوزی، سالن کنفرانس، ترانسفر فرودگاهی رایگان، چایخانه سنتی در بام هتل، گیم نت، کافی‌شاپ، رستوران و... است. رستوران سنتی هتل انواع غذاهای ایرانی و دریایی لذیذی را سرو می‌کند. رستوران هتل دارای معماری و طراحی زیبا و چشم‌نوازی است.

هتل صدف کیش

هتل صدف از دیگر هتل های 4 ستاره کیش است که در سال ۱۳۷۵ ساخته شد و در سال ۱۳۹۲ به جهت ارتقا خدمات و امکانات، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل ۴ ستاره دارای دو طبقه و ۵۵ واحداقامتی شامل اتاق‌های دوتخته و سوییت می‌باشد. هتل صدف با ارائه خدمات و تجهیزات مناسب، شرایط اقامت آرام و خوشی را برای مهمانان فراهم کرده است.

هتل 3 رستوران به نام‌های رستوران کوه نور، رستوران سنتی مادربزرگ و رستوران دلفین دارد. بخشی از خدمات و امکانات هتل شامل اینترنت رایگان، سالن بیلیارد، فضای سبز، خدمات خشکشویی، کافی‌شاپ، رستوران و... است. هتل دسترسی راحتی به مراکز خرید سارینا ۲، زیتون و همچنین دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل دارد.

دانستنی هایی برای هتل های 4 ستاره کیش

هتل مریم کیش

یکی از بهترین هتل های 4 ستاره کیش، هتل مریم است که معماری این هتل برگرفته از معماری اروپایی باروک می‌باشد. این هتل دارای سه طبقه و ۵۵ اتاق و سوئیت است. هتل با ارائه امکانات و خدمات مجهز، میزبان مناسبی برای مهمانان هتل می‌باشد‌.

امکانات و خدمات هتل شامل اینترنت پرسرعت، خدمات چای، قهوه و عصرانه، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی، مینی بار، خدمات خشکشویی، سیستم تهویه مطبوع و... است. هتل چهار ستاره مریم در سال ۱۳۹۰ به جهت به‌سازی هتل، عضو گروه هتل‌های سورینت درآمد.

هتل مریم دارای موقعیت مکانی مناسبی نسبت به دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل و همچنین مراکز خرید سارینا ۲ و مروارید، شهر زیرزمینی کاریز، شهر باستانی حریره، مسیرهای دوچرخه سواری و کشتی یونانی، دارد و گردشگران به راحتی می‌توانند به این مراکز دسترسی داشته باشند.

هتل فلامینگو کیش

هتل فلامینگو از بهترین هتل های 4 ستاره کیش به‌شمار می‌آید. این هتل چهار ستاره در بلوار دریا قرار گرفته و مساحتی بالغ بر ۲۷ هزار مترمربع دارد. این هتل چهار طبقه در سال ۱۳۸۵ احداث شد. البته ویلاهای موجود در محوطه هتل، در سال۱۳۷۶ بنا شده‌اند. چشم‌انداز اکثر واحدهای هتل روبه دریای نیلگون خیلج فارس می‌باشد.

هتل دارای رستوران با منویی از غذاهای ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، سالن همایش و کنفرانس، خدمات خشکشویی، پارکینگ اختصاصی، اینترنت رایگان و... است. محوطه و فضای سبز هتل، محیطی بسیار دلنشین و دلچسبی را برای مهمانان فراهم کرده است. هتل به مراکز خرید ونوس، زیتون و دانشگاه صنعتی شریف پردیس دسترسی راحتی دارد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار