حجت الاسلام مدبر : بایستی این حقیقت که شهدا زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند در تمامی جامعه باور شود چرا که در نتیجه، این واقعیت که آرامش و امنیت از الهامات و برکات شهداست بیش از پیش مشخص می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 14 March 2023

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهرم با اشاره به آیات قرآن کریم و همچنین روایات مختلف در خصوص قدر و منزلت عالی شهدا گفت: به همین واسطه نهادی چون بنیاد شهید که برای خدمت به شهدا گام بر می دارد در صدر قرار داشته و به رغم مشکلات و سختی ها،می درخشد.

 

امام جمعه جهرم افزود: بایستی این حقیقت که شهدا زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند در تمامی جامعه باور شود چرا که در نتیجه، این واقعیت که آرامش و امنیت از الهامات و برکات شهداست بیش از پیش مشخص می شود.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین قرابت و آشنایی بیشتر مردم با شهدا را، از جمله نکات مهمی دانست که به واسطه آن تمامی امور بر محور عطر و راه شهدا پیش می رود که این خود راه گشای بسیاری از مشکلات است.

 

در این دیدار حسینی رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جهرم با اعلام این که حدود ۱۸ هزار نفر تحت پوشش این اداره هستند و عملا این بنیاد به رغم تمام مشکلات به نوعی وظیفه ۱۴ وزارتخانه را انجام می دهد،گزارشی از فعالیت های مجموعه بنیاد شهید شهرستان جهرم ارائه داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار