کد خبر: ۱۰۹۶۷۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 14 March 2023

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در منزل خود با حشراتی از قبیل سوسک، موریانه، ساس و... مواجه شده باشید و بخواهید با استفاده از حشره کش، این حشرات مزاحم را از بین ببرید. اما آیا اینکار اصولی است؟

خیلی از مواقع استفاده از حشره کش ها و سموم باعث بدتر شدن اوضاع یا حتی از کنترل خارج شدن وضعیت می شود؛ چرا که در ابتدا باید بدانیم دقیقا چه نوع حشره ای در منزل ما وجود دارد.

در اغلب موارد بسیاری از مردم تفاوت مورچه و موریانه را به درستی نمی دانند و همین اشتباه باعث بروز خسارت های بسیاری می شود.

در ابتدا باید به شما بگوییم برای مشاوره ی رایگان در خصوص شناسایی حشراتی که در منزل مشاهده می کنید، می توانید با کارشناسان زبده ی ما تماس بگیرید تا بتوانیم در این خصوص به شما کمک کنیم.

جهت مشاوره با متخصص حشره شناسی : 09120326369 | 02166767732 | 02188673502

آیا سمپاشی خانگی راه درستی برای مبارزه با حشرات خانه است؟

سمپاشی سرخود، چطور باعث آسیب به ساختمان می شود؟

با یک مثال ساده در خصوص زندگی موریانه ها این موضوع را به شما می گوییم. سمپاشی موریانه یک کار کاملا تخصصی می باشد. موریانه ها زندگی اجتماعی دارند که کنترل کلنی توسط ملکه انجام می شود. ملکه تعیین می کند کدوم موریانه ها کارگر باشند، یا سرباز. ملکه می تواند روزانه تا چندین هزار تخم بگذارد؛ اینجا مشکل بزرگ بوجود می آید، زمانی که شما با سمپاشی ناآگاهانه ی قسمت هایی که موریانه در آنجا مشاهده می شود، باعث گسترش کلنی و تونل های این حشرات، بیش از پیش می شوید. با توجه به قدرت تخم گذاری ملکه، آسیب چندانی به کلنی وارد نمی شود. چرا که ظرف چند روز، تعداد بسیار بیشتری از حشرات از دست رفته جایگزین می شوند. نکته ی بسیار مهم در خصوص موریانه ها این است که ملکه تا زمانی که زنده باشد، همچنان شما با این مشکل دست به گریبان خواهید بود. پس تنها راه خلاصی از شر موریانه ها، از بین بردن ملکه ی آن ها است. در اینجا شاید به فکر مسموم کردن ملکه با ظعمه های مسموم بیوفتید.

اما متاسفانه باید به شما بگوییم که حتی با طعمه های مسموم نیز نمی توانید ملکه ی موریانه ها را از بین ببرید. چرا که ملکه، مهمترین جز کلنی است. پس همه ی موریانه ها شدیدا از ملکه محافظت می کنند. ملکه ی موریانه ها پیش مرگ دارد؛ به این صورت که حتی غذای ملکه نیز توسط برخی از موریانه ها خورده می شود تا آسیبی به ملکه نرسد.

پس چطور می توانیم ملکه ی موریانه ها را از بین ببریم؟

ما در این مجموعه با استفاده از سموم ارگانیک ، طعمه ای لذیذ برای موریانه ها فراهم می کنیم که بسیار قوی می باشد، اما سم آن بلافاصله تاثیرگذار نخواهد بود. در این روش، طعمه ی سمی با توجه به تاثیر دو هفته ای، از سیکل پیش مرگ های ملکه نیز عبور می کند و خوراک ملکه می شود. پس از دو هفته ملکه خواهد مرد و این پایان مزاحمت موریانه ها برای شما خواهد بود. چرا که کلنی بدون ملکه، مانند یک بدن بدون سر، در مدت کوتاهی از بین خواهد رفت.

آیا سمپاشی خانگی راه درستی برای مبارزه با حشرات خانه است؟

ازبین بردن وروش سمپاشی حشراتی مثل ساس ،کنه کبوتر،بیدفرش ومایتها نیازبه تخصص بیشتری دارد وهرگزاین حشرات را دست کم نگیرید .

همراه تیم تخصصی ومجرب حشره شناسی وسم شناسی بااستفاده از روشهای نوین سمپاشی دردنیا درکنار شما هموطنان عزیزمیباشد .این شرکت مشکل کنه کبوتری را بصورت تضمینی با سموم ارگانیک بدون نیازبه جابجایی وسایل منزل وبدون نیازبه ترک طولانی مدت منزل این مشکل را برطرف نموده لازم است بدانید دراین روش ازسموم کاملا گیاهی بی ضرر برای انسان استفاده میشود .شرکت سمپاشی تضمینی آریا تنهاوارد کننده سموم خانگی المانی و ایتالیایی درایران همواره بهترین وجدیدترین روشها رو دراختیاردارد.

ساس‌ها چگونه زنده می مانند؟

ساس‌ها حشرات خون‌ خوار هستند. آنها معمولاً برای بقا و تولید مثل از خون موجودات دیگر تغذیه می‌کنند. ساس معمولاً برای زنده ماندن و تولید مثل از انسان و سایر میزبانان خونگرم تغذیه می‌کند. آنها با شناسایی دی اکسید کربن ساطع شده از افراد یا حیوانات خونگرم میزبان را پیدا می کنند و از روی گرما و رطوبت؛ خواب بودن شخص را تشخیص می‌دهند. برای تغذیه، آنها به پوست میزبان نفوذ می‌کنند و مایع بزاقی که حاوی یک ماده‌ی ضد انعقاد است را برای کمک به خون گیری تزریق می کنند.

برای آشنایی با روش های از بین بردن سایر حشرات مثل سوسک، سوسک ریز، سوسک آشپزخانه، ساس، کنه، کنه کبوتری، سمپاشی ساس ، سمپاشی بید فرش، بید لباس، سمپاشی تهران ، سمپاشی شیراز و...

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار