به گزارش روابط عمومی فرمانداری مارگون، همزمان با فرا رسیدن 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فرماندار مارگون همراه با تعدادی از مسئولان شهرستان از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان تجلیل کردند.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ 14 March 2023

اندرخور فرماندار مارگون در آئین این مراسم گفت:چنین اسطوره‌هایی باعث افتخار و همواره مایه مباهات و ارزش برای این سرزمین هستند. برخود واجب می‌دانیم ارزش و مقام والای شهدا را حفظ کنیم و بر زنده نگه داشتن یاد آنان تلاش کنیم.

حرکت رو به جلوی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت ها و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف، مرهون خون های پاک و مطهر شهدای گرانقدر است؛ شهدایی که با خون خویش عزت و آزادی و استقلال را به ما هدیه کردند.

اندرخور افزود:یاد شهیدان، یادبود ارزش‌های انسانی است و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصایل بشری است. طلیعه نظام مقدس جمهوری اسلامی محصول ایثار و مجاهدت هزاران شهید از صدر انقلاب و دوران دفاع مقدس تاکنون است و باروری امروز شجره طیبه انقلاب اسلامی، مرهون خون پاک و رشادت بزرگ مردانی است که با اقتدا به بزرگ پاسدار دین وآزادگی، حضرت سیدالشهداء (ع)، درپرچمداری و صیانت از آرمان والای آن حضرت قامت برافراشته و با جانفشانی در عرصه‌های مختلف و مقاطع تاریخی و حساس انقلاب اسلامی، پیام آوران ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شدند.

خاک پاک ایران اسلامی، معطر به عطر شهیدانی است که با تأسی به سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)، عَلَم جهاد و شهادت برافراشته و شهد شیرین شهادت نوشیدند؛ مردانِ مردی همچون سلیمانی ها، همت ها، خرازی ها، باکری ها، مفیدها، عفیفه ها ، شیخی ها و هزاران هزار شهید والامقام که در حساس‌ترین مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی، برای دفاع از ارزش‌ها و کیان اسلامی، جان خویش را در طَبَق اخلاص گذاشتند و خون‌ پاک و مطهرشان، ضامن بقای اسلام و استقلال و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۲ اسفند، سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا ، با تمام وجود نام و یادشان را گرامی می داریم و در مقابل پدران، مادران، همسران و فرزندان معزز شهداء بویژه خانواده معظم شهید شهرستان مارگون دست ادب به سینه احترام می گذاریم و عهد می بندیم که پاسدار واقعی راه مقدس شهدای عزیز باشیم. یادشان گرامی و راهشان پر رهرو باد.

تجلیل فرماندار و مسئولان مارگون از خانواده شهداتجلیل فرماندار و مسئولان مارگون از خانواده شهداتجلیل فرماندار و مسئولان مارگون از خانواده شهداتجلیل فرماندار و مسئولان مارگون از خانواده شهداتجلیل فرماندار و مسئولان مارگون از خانواده شهداتجلیل فرماندار و مسئولان مارگون از خانواده شهدا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار