رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب چهارشنبه‌سوری در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰ 14 March 2023

سرهنگ فرید کریمی‌زاده با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی ویژه چهارشنبه‌سوری در اهواز اظهار کرد: با توجه به اهمیت حفظ امنیت شهروندان که خط قرمز پلیس است تمامی همکاران در آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیشترین ازدحام و ترافیک سنگین در مناطق کیانپارس و زیتون باشد، برای کاهش حجم تردد و پیشگیری از وارد شدن آسیب‌های احتمالی به وسایل نقلیه و جلوگیری از سلب آسایش شهروندان، محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ امروز (۲۳ اسفندماه) تا بامداد چهارشنبه اعمال می‌شود، گفت: تمام دور برگردان‌های بلوار ساحلی غربی از پل پنجم تا پل سوم، ورودی‌های خیابان‌های ۲، ۵، ۹، ۱۳ و ۱۷، میهن، سروش و شهریور، بلوار ایدون از خیابان ۱ تا خیابان ۱۹ غربی و خیابان مطهری و الهام، سروش و اسفند، فلکه چهارم کیانپارس به سمت بلوار چمران مسیر شمال به جنوب و فلکه دوم کیانپارس تقاطع توحید مسیر جنوب به شمال مسدود خواهند شد و بلوار ساحلی شرقی، پل سوم و خیابان‌های خرداد و شهید وهابی مسیرهای جایگزین هستند.

کریمی‌زاده گفت: در ورودی خیابان اصلی زیتون از سمت بلوار شهید سلیمانی، خروجی فلکه چیتا به طرف میدان پارک، میدان پارک نبش بانک رفاه ممنوعیت تردد و در میدان پارک به سمت میدان سنگر و بلعکس محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود و مسیرهای جایگزین و اضطراری این منطقه خیابان‌های حجت، کمیل، فاطمی و مهران هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان با تاکید بر مشارکت شهروندان در همکاری با پلیس گفت: در این ایام پایانی سال خانواده‌ها مراقب فرزندان‌شان باشند تا مبادا دست به خطایی بزنند و نوروز را به کام خود یا دیگران تلخ کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار