معاون استاندار:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید سهم استان از اموال منقول و غیرمنقولی که در مسیر مبارزه با مواد مخدر توقیف می‌شود مشخص شود تا بتوانیم اعتبارات بهتری را برای استان جذب کنیم.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲ 14 March 2023

"علی اکبر عزیزی" در آخرین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال ۱۴۰۱ با گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام استان گفت: امروز روز بزرگداشت مقام شهداست و در روایت داریم یکی از کسانی که فردای قیامت شفاعت می کند شهید است که امیدواریم همه ما مشمول این شفاعت قرار گیریم.

وی در ادامه از تلاش‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و ابراز داشت: هرگونه تلاشی که در این زمینه انجام گیرد منجر به کاهش معتادین و نجات خانواده ها خواهد شد که این مهم ارزش کار در این حوزه را مشخص می کند.

معاون استاندار یزد در ادامه با تاکید بر این نکته که باید در برنامه ریزی ها افق نگاه خود را گسترده ببینیم، ابراز داشت: هر چه نگاه بلندتری به مسائل استان داشته باشیم منفعت بیشتری را سهم استان خواهد کرد.

در این نشست همچنین رییس کل دادگستری استان یزد و جمعی از اعضا با ارائه گزارش درخصوص اهمیت موضوع مبارزه با مواد مخدر با همکاری تمامی بخش ها در استان تاکید و از اقدامات صورت گرفته قدردانی شد.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس در برخی مواقع راه‌های این استان برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر و نیز قاچاق انسان مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار