رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه فرمانده ارشد سپاه الغدیر فاز نخست مجتمع آبرسانی به روستاهای بختیاری و شهریاری در استان یزد را افتتاح کردند.
کد خبر: ۱۰۹۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰ 14 March 2023

سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران به همراه سردار حسین زارع کمالی و جمعی دیگر از فرماندهای ارشد سپاه و بسیج سازندگی فاز نخست مجتمع آبرسانی به روستاهای بختیاری شهریاری در استان یزد را افتتاح کردند.

این طرح که قالب جهادآبرسانی و تأمین آب سالم و پایدار برای روستاهای استان یزد در انجام شده و در دستور کار قرار دارد، با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی آبرسانی به منظور محرومیت زدایی اجرایی شده است.

حجم عملیات آبرسانی در این فاز شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای سه کیلومتر خط انتقال و ساخت یک باب اتاقک چاه بوده و هشت روستای منطقه با جمعیتی بالغ بر پنج هزار و ۶۲۷ نفر را تحت پوشش قرار ‌می‌دهد.

گفتنی است، در جهاد آبرسانی مقرر شده با ۱۳۷ هزار متر لوله‌گذاری، ۱۵ هزار متر شبکه توزیع و ۷۹۵۰ مترمکعب مخزن به ۵۸ روستای فاقد آب پایدار آبرسانی انجام شود.

آغاز عملیات پروژه آبرسانی به دو روستای شهریاری

آغاز عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به دو روستای علیا و شهریاری سفلی در استان یزد از دیگر طرح‌هایی بود که توسط سردار سلیمانی دستور اجرای آن صادر شده و قرار است ۸۸۰ نفر از این مهم بهره‌مند شوند.

این طرح با همکاری بسیج سازندگی سپاه الغدیر و شرکت آبفای استان یزد در حال اجراست.

بازدید سردار سلیمانی از پروژه مرکز آفرینش‌های هنری سپاه‌الغدیر

سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه سفر خود به این استان مرکز آفرینش های هنری سپاه الغدیر استان یزد را افتتاح کرد.

این مرکز یکی از زیرساخت‌های رسانه‌ای سپاه استان یزد که به عنوان مرکز تولید محتوای دیجیتال  و چند رسانه‌ای برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی نقش آفرینی می‌کند.

برخورداری از استدیو تخصصی صوت و تصویر ویژه گروه‌های فرهنگی، هنری و سرود از جمله ویژگی‌های این مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر استان یزد است که با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار