مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد خبرداد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد از کسب عنوان دستگاه برتر استانی در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۶۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۹ 14 March 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه گفت: اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر بین دستگاه‌های استان شناخته شد.

وی بیان کرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پیگیری اجرای آیین نامه ترویج و توسعه فرهنگ اقامه نماز مصوب هیات وزیران دستگاه‌های اجرایی استان مورد ارزیابی قرارگرفتند که در پنجمین اجلاسیه استانی نماز که با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج و مسئولان استانی برگزار شد اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد در بین دستگاه‌های اجرایی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

وی اعلام کرد: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط ستاد اقامه نمازاستان ، اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به عنوان دستگاه برتر و شایسته تقدیر بین دستگاه‌های استان شناخته شد.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند، از تلاش و زحمات کلیه دست اندرکاران امر و معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش به ویژه اداره قرآن، عترت و نماز تشکر وقدردانی کرد.

 گفتنی است : حجت‌الاسلام قاسمیان رئیس ستاد اقامه نماز استان با اشاره به برگزاری جشنواره فجر تا فجر ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ گفت: این جشنواره در استان با تشکیل پنج کمیته برگزار شد که یک هزار و ۳۶۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بیشترین اثر در ۳۰ رشته مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بود که از ۹۰ نفر در زمینه داستان و قصه نویسی، کلیپ، خبر، پادکست و دستگاه‌های برتر در حوزه نماز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار