رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که دشمن سعی دارد در فتنه اخیر و توطئه‌های آینده ملت ایران را از مسیر توسعه پایدار منحرف کند، گفت: انقلاب اسلامی مفهوم و هندسه قدرت رادر جهان تغییر داده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶ 13 March 2023

غلامرضا سلیمانی در ادامه سفر خود به این استان با حضور در همایش دختران حاج قاسم، امام حسینی بودن را یکی از مهمترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تجلی فرهنگ عاشورا در جهان امروز است.

وی استفاده از ظرفیت هنر برای انتقال، ترویج و معرفی فرهنگ ایران اسلامی که بر گرفته از قیام عاشورا است را ضروری دانست و افزود: ما باید در جهاد تبیین و تولید محصولات فاخر فرهنگی این مهم را مد نظر بگیریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران در ادامه با اشاره به اهمیت 44 ساله شدن انقلاب اسلامی، گفت: علی‌رغم همه کارهایی که انجام شده هنوز هم در بحث ترویج و معرفی انقلاب اسلامی جای کار فراوان وجود دارد.

سردار سلیمانی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را یکی از ضروری‌ترین اقدامات و برنامه‌های مدیریتی کشور در عصر کنونی دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران ابعاد و زوایای مختلفی دارد که باید بیش از پیش به آنها پرداخته شود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی معنا و مفهوم و هندسه قدرت را تغییر داد و به نفع محرومان جهان اصلاح کرده است، تأکید کرد: امروز تمدن غرب هیچ چیز برای عرضه به بشریت ندارد و هر روز بیشتر به پایان خود نزدیک می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گسترش اسلام در نقاط مختلف دنیا را متأثر از پیروزی انقلاب اسلامی عنوان و تصریح کرد: دشمن چه بخواهد و چه نخواهد با حقیقت ایران قوی مواجه شده است.

سردار سلیمانی فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان دین و نظام اسلامی را برای مقابله با پیشرفت‌های این نظام الهی دانست و بیان کرد: دشمن سعی داشت در فتنه اخیر و توطئه‌های آینده خود ملت ایران را از مسیر توسعه پایدار منحرف کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار