برای اولین بار آیین دختران اصیل یزد نوین در قالب گفتگوی صمیمانه و شنیدن دغدغه‌های جمعی از دختران فرهیخته شهرستان یزد با حضور برخی مدیران اجرایی در خانه شعر و ادب شیخداد برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴ 13 March 2023

اولین برنامه دختران اصیل یزد نوین با مشارکت مجمع مشاوران جوان، فرمانداری یزد، سازمان برنامه‌وبودجه و اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در محل خانه‌ی شعر و ادب شیخداد برگزار شد.

این برنامه با هدف بیان مشکلات، دغدغه‌ها و نیازهای دختران جوان یزد کلید خورد تا در دیداری صمیمانه، دختران فرهیخته و نخبگان جوان یزدی از نزدیک با مسئولین گفتگو و دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی خود را مطرح کنند.

در این آیین تعدادی از دختران فعال در حوزه‌های ورزشی، پزشکی و پرستاری، دانشجو معلم‌ها، بسیجی و جهادگر، اعضای جمعیت هلال‌احمر، دانش آموزان گروه سرود و دختران جوان تشکل‌های دانشجویی و انجمن‌های علمی مورد تجلیل و قدردانی از سوی مسئولین قرار گرفتند.

گفتنی است در این مراسم، فراخوان «دختران اصیل یزد نوین» جهت پاسخ به دو سؤال (به نظر شما بایسته‌های دخترانه و جوانانه یزد نوین در بعد فرهنگی و اجتماعی کدام اند؟/ متنی حداکثر ۲۰۰ کلمه‌ای که شامل لغات یزد، نوین، جهانی، دارالعباده، دارالعلم، جوان، دختر، اصیل باشد) رونمایی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار