تابناک هرمزگان- رئیس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه های کشور گفت: بازدید اساتید دانشگاهی از شرکت مهمی چون ایزوایکو و انعکاس پیشرفت ها و موفقیت های این مجموعه به دانشجویان سبب امیدآفرینی در جامعه می شود.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 12 March 2023

به گزارش تابناک هرمزگان// حجت الاسلام والمسلمین محمدنژاد رئیس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) در دانشگاه های کشور با اشاره به بازدید بیش از ۱۴۰ نفر اساتید دانشگاه که مسئولیت رسانه استادی را در سراسر کشور به عهده دارند،اظهار کرد: حضور ما در این مجموعه برای ما افتخار بزرگی بود که در این شرکت و کشور، مهندسین دلسوز وطن در حال فعالیت هستند و آنچه که شنیدیم سه کشتی بسیار عالی در این شرکت ساخته شده، همچنین کشتی های در سطوح عادی و متوسط بوجود آمده که برای کشور افتخار و عزت را به ارمغان آورده است.

محمدنژاد ابراز کرد: تجهیزات این کشتی ها بسیار به روز و پیشرفته اند، اساتید دانشگاهی وقتی این پیشرفت ها را برای دانشجویان خود منعکس می‌کنند، از این طریق طالبان دانش در مجموعه های بزرگ آموزشی کشور متوجه می‌شوند که کشور مقتدر ما امروز تا چه اندازه، پتانسیل پیشرفت دارد که با وجود مهندسین داخلی و دلسوز کشور خود این اتفاق به منصه ظهور می‌رسد.

وی بیان کرد: در سال جاری حدود ۴ هزار نفر از دانشجویان سراسر کشور از این مجموعه بزرگ بازدید کردند و این به تنهایی نشان دهنده این است که بتوانیم پیشرفت خود را برای جوانان امروز، منعکس کنیم. بنابراین این انعکاس باعث ایجاد امید و امیدآفرینی در جامعه نیز می‌شود که بسیار حائز اهميت است.

رئیس مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) در دانشگاه های کشور تشریح کرد: یک نکته مهمی که در این حوزه حائز اهميت و قابل احساس در این مجموعه می باشد، این است که متاسفانه بعضی از مسئولین با اطلاع از اینکه چنین وضعیت و پتاسیل عظیمی در حوزه کشتی سازی همچون ایزوایکو در کشور وجود دارد با پیمانکاران خارجی و با هزینه های گزاف قرارداد می بندند که جای بسی تامل و تاسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: این اتفاق به صورتی است که به دیگران عدم خودباوری و اتکا به نیرو و توان داخل را نشان می دهد و کشور های خارجی در برابر صنعت های بزرگ ما برداشت بد می کنند، پس توجه به بیانات رهبری مدظله‌العالی در حوزه اتکا به نیروی داخلی، در این زمینه باید صورت بگیرد و ما باید به این باور برسیم که ما می توانیم، و اتفاقا این شرکت هم نشان داده است که حتی در اوج تحریم ها نیز امکان پیشرفت و رشد وجود دارد‌.

لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین سید عباس تقوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه های هرمزگان نیز در این بازدید حضور داشت.

انتهای پیام//
برچسب ها: ایزوایکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار