مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:
مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: بیش از ۲۰ بیمارستان دولتی و خصوصی استان در تعطیلات نوروزی با آمادگی کامل، آماده خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 12 March 2023

دکتر "محمدحسین زارع"، توجه به آرامش و سلامتی مردم را یکی از اولویت‌های بهداشتی دانست و افزود: در این ایام، بخش های محتلف بیمارستان ها شامل آی سی یو ، اورژانس ، سی سی یو ، رادیولوژی و آزمایشگاه همانند گذشته فعال خواهد بود.

وی اظهار کرد: پزشک به تعداد مورد نیاز در بخش های مختلف بیمارستان ها حضور دارد و بیماران بستری روزانه ویزیت می شوند، توقف خدمات درمانی نداریم و خدمات به صورت کامل ارائه می گردد.

زارع با بیان اینکه برخی افراد در طول مسافرت نوروزی به خدمات درمانی تخصصی نیاز پیدا می کنند، ادامه داد: برای خدمت رسانی مناسب به مسافران نوروزی در مراکز درمانی و بیمارستان های استان پیش بینی های لازم انجام شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: همچنین خدمات دندانپزشکی در درمانگاه امام خمینی(ره) در بلوار ۲۲ بهمن شهر یزد در تعطیلات نوروزی به شهروندان ارائه می شود.

به گفته وی ارائه طرح خدمات نوروزی سلامت دانشگاه از ۲۵ اسفند آغاز شد و تا آخر تعطیلات نوروزی ادامه دارد و مسئولان تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان آماده ارائه خدمت‌رسانی هستند.

وی اضافه کرد: در بخش‌های مختلف بیمارستان‌های استان، پزشکان آنکال یا مقیم، هرلحظه نیاز باشد فراخوانده می‌شوند لذا مردم نگران نباشند و در تمام بیمارستان‌های پزشک حضور دارد و آماده معاینه و درمان بیماران هستند.

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از مردم استان و مسافران خواست در صورت بروز هرگونه مشکل در روند ارائه خدمات، برای پیگیری و رسیدگی‌های لازم ،مشکل خود را با شماره تلفن ۰۳۵۳۷۲۴۴۵۵۱ اطلاع دهند.

مجموع واحدهای بهداشتی و درمانی استان حدود ۳۵۰ مورد هست که شامل مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری ، پایگاه سلامت و خانه بهداشت است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار