فرمانده سپاه الغدیر یزد محرومیت زدایی را مهمترین مأموریت بسیج دانست و گفت:‌ از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر 150 میلیارد ریال انواع بسته های معیشتی بین نیازمندان در استان یزد توزیع شده است.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ 12 March 2023

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده ارشد سپاه الغدیر یزد در حاشیه رزمایش «مهربانی در سال نو» اظهار کرد: محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های جدی بسیج است و ما سعی داریم در قالب‌های فعالیت‌های جهادی آن طور که باید زمینه لازم را برای تحقق هر چه بیشتر این مهم در استان یزد ایجاد کنیم.

وی مشارکت خیرین نیکوکار در امر تهیه و تأمین اقلام ضروری حائز اهمیت دانست و افزود:‌ تمام مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج همواره و در طول سال آماده دریافت کمک‌های مردمی به نفع نیازمندان هستند.

سردار زارع کمالی با بیان این‌که ما به خدمتگذاری مردم افتخار می‌کنیم، گفت: در رزمایش‌های کمک مومنانه بسیج از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال انواع بسته‌های معیشتی شامل برنج، انواع حبوبات، قند و شکر، ماکارونی، روغن و کنسرو و کمپوت  بین خانواده‌های نیازمند مناطق مختلف توزیع شده است.

فرمانده سپاه الغدیر جامعه هدف کمک‌های مومنانه را جمعیتی بالغ بر چهار هزار خانواده عنوان و تصریح کرد:‌ خوشبختانه بسیج به همراه خیرین نیکوکاری یزدی توانسته خدمات معیشتی و ضروری مختلفی به جامعه هدف تعیین شده ارائه کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار