مجتمع آموزشی و ورزشی سیدصدرالدین پور مدرس فهادان با هدف زنده نگه داشتن این بافت تاریخی در یک زمین خیری کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷ 12 March 2023

مجتمع آموزشی و ورزشی سیدصدرالدین پور مدرس فهادان در یک زمین خیری اهدا شده و به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و پیش‌بینی می‌شود این مهم با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در مدت شش ماه بصورت دو مجموعه ورزشی فوتبال ساحلی و چمن مصنوعی به بهره برداری برسد.

سید محمدرضا مدرسی فرماندار یزد نیز در حاشیه مراسم کلنگ زنی این مجموعه اظهار کرد: یکی از عوامل موثر در ماندگاری و تثبیت جریان زندگی در محلات قدیمی، خوش نامی یزد و اعتباری است که این شهر در عرصه ملی و بین المللی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر یزد به خاطر وجود بافت های تاریخی و پویایی آن، جهانی شده و امروز مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است، ما باید تلاش کنیم این بافت را زنده و زندگی را در آن جاری نگه داریم تا بتوانیم براساس نیاز و سلیقه امروز جوانان در بافت تاریخی برایشان اشتغال و زمینه ازدواج و سکونتشان را فراهم کنیم.

فرماندار یزد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: یکی از اقدامات و افتخارات برخی از محلات، برگزاری جلسات مناجات خوانی و جز خوانی با استفاده از ظرفیت های گردشگری موجود است که امیدواریم امسال در یزد بیش از پیش شاهد این مهم باشیم.

وی در پایان سخنان خود از عملکرد شهردار و اعضای شورای شهر که در اجرای کارهای عام المنفعه، خیرخواهانه و اختصاص بودجه به طرح‌هایی غیر از مباحث عمرانی مانند اجتماعی و فرهنگی در این محلات و ایجاد و تقویت زیرساخت ها بر اساس نیاز و سلیقه امروزی تلاش می کنند قدردانی کرد.

گفتنی است مجتمع آموزشی و ورزشی سیدصدرالدین پور مدرس فهادان با حضور مدرسی فرماندار، پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان استان، محی الدینی شهردار یزد و با همکاری خیرین و قرارگاه بسیج حضرت بقیه الله کلنگ زنی شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار