طبق جدیدترین رنگ‌بندی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹، تعداد شهرستان‌های قرمز و نارنجی در استان اصفهان افزایش یافت و ۲ شهر در وضعیت بسیار پُرخطر و چهار شهر در وضعیت پُرخطر قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۹۶۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 11 March 2023

آخرین نقشه رنگ‌بندی همه‌گیری بیماری کووید-۱۹ امروز شنبه ۲۰ اسفند توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر شد که بر اساس آن، تعداد شهرهای پُرخطر و بسیار پُرخطر کرونایی در کشور و همچنین استان اصفهان افزایش یافته است.

طبق این رنگ‌بندی، شهرستان‌های چادگان و نایین در استان اصفهان در شرایط بسیار پُرخطر و قرمز کرونایی قرار گرفتند در حالی که در هفته گذشته فقط یک شهرستان(چادگان) در این وضعیت قرار داشت.

همچنین تعداد نقاط نارنجی با وضعیت پُرخطر در استان به چهار شهرستان رسید که شامل خور و بیابانک، دهاقان، سمیرم و فریدونشهر است در حالی که در هفته گذشته سه شهرستان در این وضعیت قرار گرفته بود.

شهرستان‌های با وضعیت زرد(به نسبت پُرخطر) نیز در استان اصفهان به ۹ شهرستان رسید در حالی که در هفته گذشته تعداد آن هفت شهرستان بود.

علاوه بر این، شهرستان اصفهان که در چند ماه اخیر در وضعیت عادی(با رنگ آبی) قرار داشت در این هفته به شرایط زرد و به نسبت پُرخطر کرونایی وارد شد که این موضوع گویای افزایش آمار بویژه در زمینه بستری بیماران است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار