کد خبر: ۱۰۹۶۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸ 11 March 2023

داشتن درب ورودی ضد سرقت و امن یکی از ملزومات اصلی در ساختمان ها می باشد. در واقع درب های ورودی ساختمان از عناصر مهم ایجاد کننده امنیت برای اهالی ساختمان ها می باشد. با این تفاصیل در هنگام خرید درب های ضد سرقت ورودی باید با نکاتی آشنا باشید تا با کمک آنها بتوانید مدل های مناسب را انتخاب تا هم امنیت قابل قبولی را برای شما فراهم آورند و هم قیمت مناسبی داشته باشند. لزوما نباید از مدلهای گران قیمت بازار خریداری نمایید، بلکه می توانید از مدلهای ساده و ارزان درب ضد سرقت خریداری نمایید که دارای استانداردهای لازم برای ایجاد امنیت در ساختمان ها می باشد. درب ورودی دارای مدل های مختلفی است که می توان به درب لابی، درب حیاط و درب ویلایی اشاره نمود. قیمت درب لابی چوبی و فلزی نسبت به مدل های استیل ارزانتر و همچنین این دربها از کیفیت خوبی نیز برخوردارند.

قیمت درب ورودی لابی

درب ورودی لابی

یکی از مدلهای محبوب در زمینه درب ورودی ساختمان که امروزه بسیار محبوب شده، درب لابی است. در گذشته دربهای لابی بیشتر برای ساختمان های لوکس مورد استفاده قرار میگرفت اما این روزها می توانید شاهد نصب این مدل از دربهای ورودی برای ساختمان ها با طراحی ساده نیز باشید. درب لابی نسبت به سایر مدلهای درب ضد سرقت دارای ابعاد بیشتر است. از مدلهای دو لنگه و سه لنگه درب ضد سرقت معمولا به عنوان درب لابی استفاده می شود. درب لابی چوبی، فلزی و استیل از مدلهای محبوب در این زمینه می باشد.

درب لابی در جنس های مختلف تولید می شود که بر اساس نوع بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از این محصولات را خریداری و به عنوان درب ورودی لابی برای ساختمانتان نصب نمایید. از مدلهای محبوب درب لابی بر اساس نوع روکش می توان به این موارد اشاره نمود. برای استعلام قیمت درب لابی چوبی و فلزی با اتحاد درب تماس بگیرید. 09129315210

انواع درب لابی

درب لابی نیز مانند دربهای ضد سرقت بر اساس نوع روکش درب دارای مدلهای مختلف و متنوعی هستند.

از مدلهای محبوب و پرفروش در زمینه درب لابی می توان به این موارد اشاره نمود:

  1. درب لابی فلزی
  2. درب ورودی لابی چوبی
  3. درب استیل لابی
  4. درب با روکش پی وی سی عایق بندی شده

به دلیل نصب درب لابی در قسمت بیرونی ساختمان و احتمال مواجه با آب و رطوبت و همچنین تابش نورخورشید و سایر عوامل روکش های مورد استفاده شده در این محصولات باید دارای مقاومت بسیار بالایی باشند.

درب لابی چوبی

درب لابی چوبی

درب چوبی به عنوان محصولات لوکس و لاکچری بازار شناخته شده است البته اگر از مدلهایی با روکش چوب طبیعی خریداری نمایید. درب لابی با روکش چوب مصنوعی دارای قیمت ارزان و ظاهری تقریبا مشابه دربهای چوبی اصل می باشد. در درب ورودی لابی می توان از انواع تاج و دورکوب برای ایجاد ظاهری لاکچری استفاده نمود. البته استفاده از این تزیینات موجب افزایش قیمت این محصولات نیز خواهد شد. درب چوبی لابی از مدلهای گران بازار در زمینه دربهای ورودی ساختمان می باشد. این دربها نیز یک گزینه بسیار مناسب برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان هستند. قیمت درب لابی چوبی البته از نوع چوب طبیعی گران اما دارای زیبایی غیرقابل توصیف و مقاومت بالایی است.

درب استیل لابی

از مدلهای جدید، لوکس و مدرن در زمینه درب ورودی ساختمان می توان به درب استیل اشاره نمود. قیمت درب استیل نسبت به سایر محصولات درب ورودی دارای قیمت بیشتر بوده اما در عوض دارای ظاهری بسیار چشم نواز، مقاومت بالا و طول عمر طولانی هستند.

درب استیل در برابری ضربه و عوامل محیطی مقاوم است و در طولانی مدتبه هیچ سرویس و تعمیری نیاز ندارد. شایددر ابتدا برای خرید این دربهای باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید اما عدم نیاز به سرویس و تعمیر و همچنین طولانی عمر بالا در طولانی مدت خرید مدلهای درب ورودی استیل را توجیح می کند. در اکثر مدلهای درب استیل ار ترکیب ورقه های استیل و شیشه استفاده می شود که ظاهری بسیار جذاب برای محصول ایجاد می کند. از مدلهای محبوب در زمینه درب ورودی، می توان به درب استیل طلایی اشاره نمود.

درب لابی استیل

درب لابی فلزی

درب لابی فلزی از مدلهای ارزان قیمت اما مقاوم است. دلیل قیمت ارزان این مدل از درب ورودی لابی، روکش فلزی آن است. در ضد سرقت رویه فلز از مدلهای ارزان و مقاوم در زمینه درب ورودی ساختمان است. در واقع درب فلزی را می توانید به عنوان یک مدل محبوب برای نصب در قسمت بیرونی ساختمان دانست و علت آن هم مقاوم عنصر فلز در برابر عوامل محیطی است. البته باید از مدلهای اصل بازار خریداری نمایید که تمهیدات مناسبی برای مقابله با زنگ زدن درب در آنها استفاده شده است. ظاهر ساده این دربها باعث شده برخی از افراد تمایلی برای خریدشان نداشته باشند اما در مقابل قیمت ارزان و مقاومت بالا موجب محبوبیت این محصولات در میان برخی دیگر از خریداران شده است.

درب ورودی ساختمان باید دارای چه مشخصاتی باشد؟

از مشخصه های مهم و اصلی درب های ورودی ساختمان همچون درب واحد آپارتمان، در لابی و درب حیاط باید به امنیت این محصولات اشاره نماییم. در ادامه به بررسی دیگر جزییات در این زمینه می پردازیم:

همان طور که اشاره شد، درب ورودی ساختمان باید دارای امنیت بسیار بالایی باشد. درواقع دلیل اصلی برای نصب درب ورودی، ایجاد امنیت و حفظ جان و مال ساکنین ساختمان ها می باشد. برای ایجاد این امنیت باید از استراکچر فولادی به همراه قفل ضد سرقت اصل برای درب استفاده نمود. قفل ضد سرقت از یراق آلات مهم و اصلی نصب شده بر روی دربهای ضد سرقت است که بدون آن درب شما هیچچ امنیتی ندارد. استفاده از استراکچر مقاوم برای دربهای ورودی این مزیت را فراهم می آورد که در برابر ضربه مقاوم بوده و به هیچ وجه سارقین نتوانند درب را با ایجاد ضربه های شدید ئ محکم باز نمایند. همچنین دربهای ضد سرقت در برابر دیلم نمودن و برش نیز مقاوم هستند. قفل ضد سرقت نصب شده بر روی این دربها باید از نوع ضد سرقت و از برندهای معتبر بازار انتخاب و نصب شود.

علاوه بر امنیت درب توصیه می شود در هنگام خرید به ظاهر درب ورودی هم دقت نمایید تا دربی که خریداری می کنید با نمای ساختمان همخوانی داشته باشد.

درب ویلایی

از دیگر مدلهای درب ورودی ساختمان، درب ویلایی ضد سرقت است. این محصولات بیشتر در شهرهای شمالی کشور مورد استفاده قرار میگیرند و در برابر رطوبت و تابش نورخورشید بسیار مقاوم هستند. دربهای ویلایی معمولا دارای طراحی شیک و ظاهری جذاب هستند که ترکیب این مشخصه ها با مقاوم و امنیت موجود در این مدلها، موجب شده محصولاتی مناسب و درخور برای نصب به عنوان درب ضد سرقت ویلایی باشند.

دربهای ویلایی در مدلهای چوبی، استیل و فلزی در بازار موجود هستند. باید بدانید درب ویلایی خود دارای مدلهای درب حیاط، درب ورودی باغ و درب ساختمان اصلی هستند.

درب لابی چوب و درب لابی استیل از محصولات امن و مقاوم بازار هستند که برای خرید این محصولات با قیمت بسیار مناسب و ارزان می توانید با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار