اگر در انتخاب رایحه مناسب برای فصول مختلف سال چالش دارید و می خواهید یک انتخاب مناسب عطر و ادکلن را داشته باشید حتما به فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن مه استایل مراجعه کنید.
کد خبر: ۱۰۹۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴ 12 March 2023

اگر در انتخاب رایحه مناسب برای فصول مختلف سال چالش دارید و می خواهید یک انتخاب مناسب برای عطر و ادکلن را داشته باشید، در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعاتی به شما بدهیم که برای انتخاب عطر مناسب فصول سال به شما کمک کند.

ویژگی عطر و ادکلن های مناسب فصول مختلف

معرفی عطر و ادکلن های مناسب فصل بهار و تابستان

یکی از جذاب های عطر و ادکلن عطر بلک افغان است که در فروشگاه عطر و ادکلن مه استایل میتوانید هم نسخه اورجینال و هم نسخه اماراتی آن را تهیه کنید.همه ما در فصل های گرم سال به ویژه در فصل تابستان، به دنبال راهی برای کم کردن گرما هستیم و تلاش می کنیم هر طور که می توانید کاری کنیم که از شدت گرمای هوا کم شود و روز های گرم را برای خودمان قابل تحمل کنیم. یک روش بسیار عالی که می تواند به خوبی به کمک ما بیاید که تابستان بهتری را بگذرانیم، استفاده از عطر های خنک برای روز های گرم فصل تابستان می باشد. این عطر و ادکلن ها باید دارای رایحه ی سرد و خنکی باشند تا استفاده از آن ها احساس لذت بخش و خوشایندی را در گرمای تابستان به ما منتقل کند.

همینطور با توجه به همین شرایط در فصل بهار که هوا معتدل است یعنی نه زیاد گرم است و نه زیاد سرد، استفاده از عطر های با رایحه ملایم و سبک، می تواند حس دل انگیز تری به ما بدهد. چون بهار فصل شکوفایی و سر سبزی است و رایحه های تند و زیاد گرم و زیاد سرد با این شرایط آب و هوایی زیاد سازگار نخواهد بود. پس در فصل بهار به دنبال عطر های ملایم و سبک باشید.

ویژگی های عطر و ادکلن های مناسب فصل بهار و تابستان

همانطور که گفتیم معمولا عطر و ادکلن های مناسب فصل بهار و فصل تابستان، عطر هایی هستند که رایحه ی خنک و ملایمی دارند. عطر و ادکلن های خنک اصولا دارای روایح دریایی، سرخسی و مرکباتی دارند و با این روایح می توانند به خوبی احساس خنکی را در روز های گرم تابستان به شما انتقال دهند. عطر و ادکلن های ملایم و سبک معمولا دارای روایحی همچون گل و میوه هستند. و این روایح احساس آرامبخشی را در روز های معتدل سال تجربه خواهید کرد.یکی دیگر از ادکلن های جذاب باکارات رژ قرمز است که هم از نظر کیفیت و هم ماندگاری بسیار جذاب است.

باید به این نکته توجه کرد که عطر و ادکلن های خنک و ملایم نسبت به عطر های گرم و سنگین ماندگاری کمتری دارند. که در اصطلاح این روایح خنک و ملایم دارای ماندگاری متوسطی هستند، بس باید این انتظار را برای این عطر های خنک و لایم داشته باشید.

معرفی عطر و ادکلن های مناسب فصل پاییز و زمستان

با فرا رسیدن فصول سرد سال مثل پاییز و زمستان و سرد تر شدن هوا، معمولا لایف استایل و سبک پوشش افراد هم عوض می شود، و با توجه به همین سرد شدن هوا، خانم ها و آقایان برای پوشش شان به جای پیراهن ها و مانتو های نخی، از لباس های پشمی و گرم استفاده می کنند. و با توجه به همین، همانگونه که نحوه پوشاک و حتی آرایش کردن خانم ها و آقایان به توجه به روز های سرد و گرم تغییر می کند، عطر و ادکلن ها هم باید از همین قانون پیروی کنند. پس بعضی از عطر و ادکلن ها برای فصل سرد سال مثل زمستان و پاییز مناسب هستند و بالطبع بعضی عطر ها هم مناسب فصل بهار و تابستان هستند و استفاده مناسب از عطر و ادکلن ها برای روز های مختلف سال، برای مناسبت ها و مهمانی و ملاقات ها، تاثیر بسیار خوبی بر روی اطرفیانتان می گذارد و این پیام را می دهد که شما فردی شیک پوش و هماهنگ شده با مد روز هستید. در ادامه به ویژگی های عطر مناسب روز های سرد سال را خدمت شما عزیزان ارائه می دهیم.

ویژگی های عطر و ادکلن های پاییز و عطر های زمستان

با توجه به مطالبی که بیان شد باید در انتخاب عطر پاییز و زمیستانی از همان قانون پوشیدن لباس های گرم پیروی کرد. پس همانگونه که در فصول سرد پاییز و زمستان لباس های گرم می پوشید، عطر و ادکلن های گرم هم یک گزینه مناسب برای این فصل ها هستند. به این نکته هم توجه داشته باشید که عطر های خنک و ملایم، در فصل های سرد به خوبی احساس نمی شوند و ماندگاری کمتری هم دارند.

برای فصل پاییز و زمستان، عطر و ادکلن های با خانواده بویایی مثل چوب، عنبر، شیپر، چرم، خوراکی و گل های گرم، مناسب هستند. و معمولا در ساخت عطر های مناسب برای فصول سرد از نت هایی مثل فلفل، دارچین، چرم، عود، عنبر، کارامل، مشک، قهوه، تنباکو، کاکائو و چوب زیاد استفاده می شود. اما به خاطر داشته باشید عطر لانکوم زنانه یکی دیگر از جذاب های دنیای عطر و ادکلن است.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار