مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت: خانواده شهدا در تاریخ کم نظیر و با روحیه جهادی و انقلابی زندگی می کنند و قرآن کریم به نقش و جایگاه شهادت اشاره‌کرده و به کسانی که در راه شهادت عزیزان خود صبر پیشه کنند بشارت داده است ،
کد خبر: ۱۰۹۶۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ 10 March 2023

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گفت:خانواده شهدا در تاریخ کم نظیر و با روحیه جهادی و انقلابی زندگی می کنند.

به گزارش تابناک همدان، در آستانه 22 اسفند روز بزرگداشت شهید و سالروز تاسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام ره ، مجید صفدریان به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه همدان با گرامیداشت این روز و یاد شهدا به  تبیین جایگاه ایثار و شهادت پرداخت و اظهار داشت: قرآن کریم به نقش و جایگاه شهادت اشاره‌کرده و به کسانی که در راه شهادت عزیزان خود صبر پیشه کنند بشارت داده است ،سلام خدا بر شما که در فراق شهید خود صبر کرده‌اید و سلام خدا بر شما که مسوولیت سخت تربیت یادگار شهید را بر عهده‌دارید.

وی افزود: خانواده معزز شهدا در پیشگاه خداوند از جایگاه ویژه و خاصی برخوردار هستند و یکی از افتخاراتی که نصیب این افراد شده است این است که سال‌ها در کنار شهید زندگی کرده‌اند و با ادامه دادن راه این عزیزان و زنده نگه‌داشتن یاد آنان هم در آخرت با شهدا محشور خواهند شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خظاب به مردم و مسئولین گفت: همه ما در مقابل شهدا، ایثارگران ‌ و جانبازان و بزرگ منشی خانواده‌های آنان مسوول هستیم و باید هرچه در توان داریم بکار بگیریم تا بتوانیم تا حدودی دین خود را به آنان اعلام کنیم هر چند سختی‌هایی که این عزیزان کشیده‌اند با هیچ خدمتی قابل جبران نیست.

وی با بیان اینکه فداکاری های والدین ، همسران شهید در تاریخ کم نظیر است،افزود: این عزیزان با روحیه جهادی و انقلابی، برگرفته از ائمه معصومین الگوی جهادی بوده و سزاوار تقدیر و تجلیل هستند.

صفدریان خاطر نشان کرد: تمام خدمات ما در بنیاد شهید صبغه فرهنگی دارد و این نهاد وظیفه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت به کمک شما مردم و مسئولین داردو در این راستا کم توجهی به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بی اعتنائی به انقلاب،اعتقادات و ارزشها ست.

شایان ذکر است میز خدمت بنیاد شهید در راستای پاسخگوئی به مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران با حضور مدیر کل،رئیس بنیاد شهید شهرستان و معاونین بنیاد در محل برگزاری نماز جمعه برپا بود.

خانواده شهدا در تاریخ کم نظیر و با روحیه جهادی زندگی می کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار