مدیرکل کمیته امداد یزد گفت: ۱۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان فاقد مسکن احداث و به آنها تحویل داده شد و تحویل ۲۰۰۰ واحد مسکونی دیگر به مددجویان فاقد خانه در استان در برنامه ۵ ساله آینده این نهاد است.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 09 March 2023

"محمد شجاعان" گفت: امیدواریم با تحقق این برنامه، تمامی مددجویان فاقد مسکن در یزد با کمک خیرین، نهادهای دولتی، تسهیلات بانکی و زمین رایگانی که دولت به این امر اختصاص خواهد داد، صاحب خانه شوند.

مدیرکل کمیته امداد یزد در ادامه از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به نیت سلامتی امام عصر(عج) و به ارزش هر یک ۵۰۰ هزار تومان در روز ولادت آن حضرت بین مددجویان یزدی خبر داد.

به گفته وی این بسته ها به کمک خیرین، مراکز نیکوکاری و مردم شریف استان یزد تهیه و به نیت سلامتی امام عصر (عج) بین مددجویان یزدی توزیع شد.

شجاعان افزود: علاوه بر آن، ۱۰۰ تن برنج، گوشت ۳۱۳ راس گوسفند قربانی و ۵۰۰۰ قلم لوازم ضروری منزل نیز با کمک اصناف، بازاریان و خیرین استان تهیه شده است که تا شب عید در اختیار فقرا و مستمندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: یکی از موسسات خیریه فرهنگی در استان نیز، ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد به نیت سلامتی امام زمان (عج) برای کمک به مددجویان به کمیته امداد پرداخت کرده است.

شجاعان ادامه داد: همچنین با همت مردم نیکوکار و نوعدوست یزدی، ۵۰ هزار قطعه بن پوشاک نیز تهیه و بین مددجویان توزیع خواهد شد و امیدواریم این خانواده های نیازمند بتوانند تا شب عید پوشاک مورد نیاز خود را خریداری و برای تعجیل در فرج امام عصر(عج) دعا کنند.

۵۰ هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار