«سید علیرضا آسایش» سرپرست هیات شمشمیربازی استان یزد با رای اعتماد اعضای مجمع این هیات ورزشی برای مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات ورزشی انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 09 March 2023

مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی استان یزد با حضور «علیرضا پورسلمان» رئیس فدراسیون شمشیربازی و ۱۸ عضو این مجمع در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد و در نهایت «سید علیرضا آسایش» با کسب تمام ۱۸ رای ماخوذ از اعضای مجمع، به مدت چهار سال به عنوان سکاندار هیات شمشیربازی استان یزد انتخاب و منصوب شد.

رونمایی از سالن مجهز شمشیربازی اردکان در مسابقات آسیایی

«علیرضا پورسلمان» در این مچمع انتخاباتی با بیان این که شاهد زحمات زیادی برای این هیات ورزشی از سال ۱۳۷۲ تاکنون برای کسب جایگاه کنونی آن در کشور هستیم، گفت: مجمع انتخاباتی هیات شمشیربازی یکی از مهمترین مجامع هیات‌های ورزشی استان یزد است.

وی افزود: هیات شمشیربازی استان دارای زیرساخت مناسبی برای میزبانی از رویدادهای ملی است و تاکنون نیز چندین اردوی تیم ملی و کمپ‌های بین المللی در این استان برگزار و اتفاقات خوبی نیز در این رابطه  رقم خورده است. 

رئیس فدراسیون شمشیربازی با بیان این که هیات یزد یکی از هیات های پرافتخار در کشور است، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون در تمام سطوح تیم ملی چه به عنوان بازیکن در بخش‌های بانوان و آقایان در اسلحه‌های مختلف، چه به عنوان مربی و چه به عنوان داور، شاهد حضور یزدی‌ها در اردوهای تیم ملی و اعزام‌های بین المللی هستیم.

 پورسلمان با بیان این که در اکثر مجامع شمشیربازی کشور از اسم استان یزد نام برده می‌شود، افزود: خوشبختانه در یزد، شهرستان‌های دارای پتانسیل فراوانی وجود دارد که در برخی بخشها حتی مرکز استان نیز سبقت گرفته‌اند که از آن جمله می‌توان به شهرستان اردکان اشاره کرد.

وی اعلام کرد: در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی سالن شمشیربازی شهرستان اردکان که از مجهزترین سالن‌های کشور خواهد بود، هستیم و امیدواریم با میزبانی از رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا در سال آینده از این مجموعه رونمایی کنیم.

پورسلمان همچنین در پایان از برگزاری مسابقات نورزوگاه به میزبانی تهران خبر داد و گفت: از روز شنبه مورخه ۲۰ اسفند ماه میزبان مسابقات جام نوروزی با عنوان «نوروزگاه» با حضور تیم‌های ملی کشور های عراق، روسیه، تونس، ارمنستان، ازبکستان، قزاقستان، امارات و ایران خواهیم بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار