چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی کشور در دانشگاه‌های یزد و علم و هنر این استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷ 09 March 2023

مسول کمیته اطلاع رسانی چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزی کشور در حاشیه آیین افتتاح این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات به ۲ روز با حضور یکهزار دانش آموز از استان‌های مختلف کشور برگزار می شود.

علی صالحی افزود: در دور مقدماتی چهاردهمین دوره مسابقات ملی ابتکارات و نوآوری دانش آموزان کشور، ۱۰ هزار دانش آموز شرکت کرده بودند که یکهزار نفر آنان به مرحله نهایی این رقابت ها راه یافتند.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات در رشته های رباتیک، برنامه نویسی، هوافضا، شیمی، زیست فناوری، ایده پردازی، سواد مالی، قصه گویی، تئاتر صحنه ای، بازی های فکری و لیوان چینی برگزار می شود.

صالحی استقبال دانش آموزان از این مسابقات را نسبت به دوره قبل بسیار خوب ارزیابی و اضافه کرد: در این دوره از مسابقات دانش آموزان تمامی دوره های تحصیلی حضور دارند و هدف این رقابت شناسایی برترین های هر بخش و سپس جذب و حمایت آنان است تا از سرمایه های کشور که نخبگان هستند، بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرند.

این مسابقات با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی رئیس جمهوری، وزارت آموزش و پرورش و استانداری یزد به مدت ۲ روز در یزد برگزار می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار