رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از افزایش هزار و ۵۰۰ خودرویی ظرفیت پارکینگ های آرامستان بهشت سکینه(س) جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران اهل قبور در ۵ شنبه و جمعه آخر سال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸ 09 March 2023

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمودی نژاد در نشست مشترکی که با حضور مسئولان استانی و شهری، نظامی و انتظامی در محل بهشت سکینه(س) برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم (عج) اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن ۵ شنبه و جمعه آخر سال ۱۴۰۱ و سنت حضور شهروندان در آرامستان ها جهت زیارت اهل قبور، این نشست برگزار شد تا همفکری و هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط و دست اندرکار جهت خدمت رسانی بهینه به زائران، رفع مشکلات ترافیکی و سهولت در تردد خودروها در این دو روز انجام شود.

محمد محمودی نژاد با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تجمع جمعیت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، بسیاری از شهروندان از راه دور به زیارت اهل قبور پرداختند و در آرامستان حاضر نشدند، افزود: امسال شرایط با سال های گذشته فرق دارد و قطعا در ۵ شنبه و جمعه آخر سال شاهد حضور خیل عظیمی از شهروندان جهت زیارت اهل قبور در بهشت سکینه(س) خواهیم بود که برنامه ریزی های لازم جهت ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از بروز هرگونه مشکل ترافیکی و ایجاد تردد روان انجام شده است.

وی ادامه داد: در زمینه مدیریت راه ها و ایجاد دسترسی ورودی و خروجی های مختلف، هماهنگی های لازم با مدیریت شهرک صنعتی بهارستان انجام و مقرر شد که در این دو روز (۵ شنبه و جمعه آخر سال ۱۴۰۱) تمامی کارخانجات این مجموعه تعطیل باشند و تردد خودروهای سنگین در این مجموعه ممنوع شود.

این مسئول از ایجاد پارکینگ های جدید به منظور افزایش ظرفیت پارک خودرو در بهشت سکینه(س) خبر داد و عنوان کرد: با این اقدام ظرفیت پارک هزار و ۵۰۰ خودرو در پارکینگ های تعبیه شده افزایش یافته تا مشکل پارک خودرو شهروندان در روزهای مذکور رفع شود.

محمودی نژاد یادآور شد: به منظور آگاهی شهروندان از راه های ورودی و خروجی، خیابان ورود ممنوع، جانمایی قطعات مختلف و پارکینگ ها، نکات آموزشی و بهداشتی، هشدارهای پلیس در خصوص سرقت اموال و ... امسال پنج هزار بروشور آموزشی از سوی سازمان طراحی و چاپ شد که در ورودی درب سازمان به خودروها ارائه می شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج از استقرار خودروهای اورژانس، آتش نشانی، نیروی انتظامی و پلیس راهور در نقاط مختلف بهشت سکینه(س) در ۵ شنبه و جمعه پایانی سال خبر داد و گفت: طبق هماهنگی های انجام شده با معاونت خدمات شهری و منطقه ۶ شهرداری، طرح جمع آوری دست فروشان و متکدیان نیز اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار خودرو در ۵ شنبه و جمعه آخر سال وارد بهشت سکینه(س) شد، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است که دستگاه پلاک خوان و ترددشمار در درب ورودی سازمان نصب گردد تا میزان مراجعه شهروندان و خودروها به این مجموعه تخمین زده شود.

این مسئول افزود: در دو روز ۵ شنبه و جمعه آخر سال پرسنل این سازمان از اذان صبح تا قبل از غروب آفتاب در آرامستان بهشت سکینه(س) حضور دارند و به ارائه خدمات به زائران اهل قبور می پردازند.

محمودی نژاد ضمن تشکر از همراهی و همدلی شهروندان و زائران اهل قبور در ۵ شنبه آخر سال گذشته اعلام کرد: امید می رود امسال نیز شهروندان نهایت همکاری و تعامل را با مجموعه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار